Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@02:28:55 GMT

واژگونی خودرو در رشت، یک فوتی و دو مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۸۷۵۳

واژگونی خودرو در رشت، یک فوتی و دو مصدوم بر جا گذاشت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت درباره این تصادف به خبرنگار ایرنا گفت: حادثه تصادف و محبوس شدن راننده خودرو بامداد امروز به مرکز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که بلافلاصله سه نفر از آتش نشانان به همراه یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه واقع در بلوار دیلمان رشت اعزام شدند.
شهرام مومنی با بیان اینکه در این حادثه به دلیل شدت برخورد خودرو با تیر چراغ برق موجب واژگونی خودرو سواری شد، افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل تصادف نسبت به ایمن سازی محل حادثه و خارج کردن مصدومان اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در این حادثه یک بانوی 18 ساله جان خود را از دست داد و دو مرد 22 و 20 ساله نیز دچار مصدومیت شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
آتش نشانی رشت دارای 14 ایستگاه آتش نشانی است.
7286/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آتش نشانی برق خودرو سازمان آتش نشانی مراکز درمانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر و مصدومیت ۵ نفر بر اثر تصادف در محور سرو ارومیه خبر داد.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی، از جان باختن یک نفر و مصدومیت ۵ نفر بر اثر تصادف در محور سرو ارومیه خبر داد.

وی افزود: این تصادف در محور سرو ارومیه و بین دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو پارس، نزدیک ایست بازرسی و سه راهی مارمیشو رخ داد که یکی از سرنشینان در صحنه فوت و با تأیید کارشناسان اورژانس تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: ۵ مصدوم این حادثه که وضعیت بالینی مساعدی نداشتند با مراقبت‌های پیش بیمارستانی توسط واحدهای عملیاتی اورژانس، به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شدند.

کد خبر 751215

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت