Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:06:26 GMT

مرگ دلخراش صاحب‌مغازه بین بالابر و دیوار + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۰۶۳۹

مرگ دلخراش صاحب‌مغازه بین بالابر و دیوار + تصاویر

مردی که صاحب‌مغازه سوپرمارکت بود بر اثر گرفتار شدن بین بالابر و دیوار جان باخت. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ اجتماعی تهران حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 23:58 حادثه گرفتار شدن مردی داخل یک سوپرمارکت در خیابان جنت‌آباد مرکزی، خیابان 35 متری گلستان، 16 متری اول، نبش کوچه پنجم مرکزی به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 55 و گروه امداد و نجات سه را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حسین خرادمهر؛ رئیس ایستگاه 55 آتش‌نشانی تهران، به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد داخل یک مغازه سوپر مارکت، مردی (صاحب‌مغازه) بین بالابر سوپرمارکت و دیوار گرفتار شده است.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق و ایمن‌سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات ویژه نجات و جکهای هیدرولیکی (هولماترو)، عملیات رهاسازی این شخص را آغاز کرده و سپس وی را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

خرادمهر متذکر شد: متأسفانه عوامل اورژانس مرگ صاحب مغازه را تأیید کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ تحقیقات بیشتر درباره علت و چگونگی بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی و پلیس در حال انجام است.

تصاویر/ امدادرسانی آتش‌نشانان تهرانی در مناطق سیل‌زده لرستان

انتهای پیام/

R1370/P/S2,25,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل

مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی اعلام eoc چهارمحال و بختیاری خبری مبنی بر گرفتار شدن دو فرد عشایر گرفتار در پل روستای زرمیتان شهرستان اردل در گل و سیلاب در اثر فعالیت سامانه بارشی و بالا آمدن سطح رودخانه، دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای دشتک با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مثنوی ادامه داد: نیروهای امدادی پس از دسترسی به حادثه دیدگان نسبت به رهاسازی آنان و استقرارشان در محل امن اقدامات لازم را انجام دادند.

کد خبر 6096816

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • نجات 2 فرد گرفتار در پل زرمیتان اردل