Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@14:26:15 GMT

در امر تعلیم و تربیت مشارکت آحاد مردم اثرگذار است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۰۹۴۱

در امر تعلیم و تربیت مشارکت آحاد مردم اثرگذار است

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: در امر تعلیم و تربیت، بحث مشارکت همه آحاد مردم مهم و اثرگذار است و کار خیران در همه امور کشور بخصوص مدرسه سازی جدی‌تر است که باید برای آن برنامه و کار فرهنگی انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدرضا حسنی‌مقدم سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، در خصوص جذب خیران برای مدرسه سازی در استان، اظهار کرد: اینکه بتوان از توان خیران در وضعیت بد اقتصادی کشور بهره برد، موضوع مهمی است که با اطلاع رسانی گسترده قابل حل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی نیاز به احداث بیش از 350 کلاس درس دارد، افزود: ساخت این تعداد کلاس درس قطعا در آموزش و تعلیم و تربیت کشور اثرگذار خواهد بود.     سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: در امر تعلیم و تربیت، بحث مشارکت همه آحاد مردم مهم و اثرگذار است و کار خیران در همه امور کشور بخصوص مدرسه سازی جدی‌تر است که باید برای آن برنامه و کار فرهنگی انجام شود.     حسنی مقدم عنوان کرد: اعتبار دولتی برای ساخت و تامین فضاهای آموزشی کافی نیست و بیشتر تلاش می‌شود بحث مشارکت مردمی در جشنواره‌های خیران مدرسه ساز دنبال شود؛ که حضور خیران، مردم و افرادی که نمی‌توان آنها را به عنوان افراد ثروتمند نام برد، در این جشنواره‌ها بسیار مفید است.     وی هدف از برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز را مشارکت عمومی و عزم عمومی در خصوص ایجاد مراکز تعلیم و تعلم عنوان کرد و گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی سوم اردیبهشت برای تشویق و ترغیب خیران غیرساکن  استان در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.     سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: جشنواره‌های خیران مدرسه‌ساز در راستای جلب و جذب سرمایه گذاران و خیران دنبال می‌شود و بر این اساس همایش و جشنواره‌های خیران مدرسه ساز در سوم اردیبهشت ماه در مشهد برنامه ریزی شده و امیدواریم مشارکت خوب خیران را در این جشنواره همانند سال های گذشته شاهد باشیم.     حسنی مقدم به نقش  اساسی و تاثیرگذار رسانه‌ها و جراید برای اشاعه فرهنگ کار خیر در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: با اطلاع رسانی رسانه ملی و سایت‌های خبری؛ خیران و توده‌های مردم به سمت و سوی کار خیر و مدرسه سازی سوق داده می‌شوند.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع استادیاران صالحین صبح چهارشنبه با حضور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری استاد شبکه تربیتی بسیج استان بوشهر و نیز سردار دشتی جانشین فرماندهی سپاه استان بوشهر و استادیاران شبکه تربیتی بسیج برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و استاد شبکه تربیتی بسیج راهبرد و اهداف برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت سپاه استان بوشهر را برای سال ۱۴۰۳ تبیین کرد.

حجت الاسلام موسوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۲ معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان بوشهر در عرصه دارالقرآن بسیج، دوره‌های آموزشی طرح ولایت و توانمند سازی ارکان شبکه، اردوهای تربیتی، نظارت‌ها و بازرسی از کمیت و کیفیت را ارائه داد.

در ادامه احکام مسئولیتی استادیاران جدید توسط نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به افراد اعطا شد.

کد خبر 6087179

دیگر خبرها

  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد