Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@18:57:33 GMT

وزیرکشور: وضعیت اهواز پایدار است؛ نگران نباشید

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۲۰۹۳

وزیر کشور که به منظور ارزیابی آخرین وضعیت وقوع سیلاب در برخی از مناطق استان خوزستان به اهواز سفر کرده است، گفت:‌ وضعیت شهر اهواز هیچ‌گونه جای نگرانی ندارد و باثبات و پایدار می باشد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در این باره گفت: شب گذشته سیلاب از یکی از کانال های انتقال آب رودخانه کرخه که از حاشیه شهر اهواز عبور می کرد به برخی معابر حاشیه ای شهر اهواز سرایت کرد که بلافاصله دستگاه‌های اجرایی و امدادی نسبت به رفع مشکل وارد عمل شدند و در حال حاضر وضعیت به طور کامل در کنترل می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر کشور با تأکید بر اینکه بحران در برخی از مناطق استان خوزستان که دچار سیلاب هستند به طور کامل از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادی در حال کنترل و مدیریت می باشد افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی امروز از برخی مناطق استان خوزستان، شاهد کاهش سیلاب هستیم و انشاالله تا امشب مشکل حاشیه شهر اهواز نیز مرتفع خواهد شد.
براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، قائم مقام ستاد مدیریت بحران با تاکید براینکه تاکنون همکاری مردم با نیروهای امدادی در بسیاری از مناطق مطلوب و قابل تقدیر بوده است ، از همه هموطنان خواست همچنان به توصیه‌ها و هشدارهای مراجع ذیربط و مدیریت بحران توجه لازم را داشته باشند و نسبت به اسکان امن و موقت در مناطق از پیش تعیین شده اقدام کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رحمانی فضلی وزیر کشور اهواز سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان

 آرش آریانژاد گفت: نظر به هشدار‌های سطح نارنجی هواشناسی استان، مبنی بر وقوع بارندگی‌های قابل توجه در روز‌های پیش‌رو، وقوع سیلاب و طغیان در رودخانه‌های محدوده کردستان بسیار محتمل می‌باشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان افزود: از اهالی روستاها، دامداران، باغداران و کشاورزان گرامی انتظار داریم از حضور در اراضی منتج به بستر رودخانه‌ها، مخازن و پایاب سد‌های استان امتناع کنند و در رعایت موارد ایمنی جدیت لازم را بکار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است شهروندان و گردشگران نیز از تردد، توقف و اسکان در مسیر رودخانه‌های بالادست و پائین دست منابع مذکور به طور جدی پرهیز نمایند تا از بروز هر گونه حوادث احتمالی بر اثر سیلاب جلوگیری بعمل آید.

لازم به ذکر است، تیم بحران و پدافندغیرعامل شرکت و اکیپ‌های گشت و بازرسی ادارات منابع آب شهرستان‌های تابعه استان بطور کامل و شبانه روز جهت مقابله با هرگونه بحران در حال آماده باش کامل می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب‌ها در اصفهان
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • هشدار؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • هشدار مهم؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آماده باش سازمان مدیریت بحران در مناطق درگیر مداخلات جوی