Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@21:20:10 GMT

مرگ دلخراش صاحب‌مغازه در جنت‌آباد +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۲۳۸۵

مرگ دلخراش صاحب‌مغازه در جنت‌آباد +تصاویر

خبرگزاری تسنیم: ساعت 23:58 حادثه گرفتار شدن مردی داخل یک سوپرمارکت در خیابان جنت‌آباد مرکزی، خیابان 35 متری گلستان، 16 متری اول، نبش کوچه پنجم مرکزی به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 55 و گروه امداد و نجات سه را به محل حادثه اعزام کرد.

به گفته حسین خرادمهر؛ رئیس ایستگاه 55 آتش‌نشانی تهران، به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد داخل یک مغازه سوپر مارکت، مردی (صاحب‌مغازه) بین بالابر سوپرمارکت و دیوار گرفتار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق و ایمن‌سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات ویژه نجات و جکهای هیدرولیکی (هولماترو)، عملیات رهاسازی این شخص را آغاز کرده و سپس وی را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

خرادمهر متذکر شد: متأسفانه عوامل اورژانس مرگ صاحب مغازه را تأیید کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ تحقیقات بیشتر درباره علت و چگونگی بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی و پلیس در حال انجام است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سوپرمارکت حادثه صاحب مغازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز

هادی عیدی پور با اعلام وقوع این حادثه در خیابان حضرتی و سرایت آتش به طبقه فوقانی انبار مجاور آن عنوان کرد: این واقعه ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و بلا فاصله پس از دریافت گزارش، ۹ ایستگاه آتشنشانی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو در این عملیات حضور داشتند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه منازل و تصرفات مجاور و انتقال افراد به مکان امن اقدام به اطفاء آتش کرده و از سرایت آن به سایر مکان‌های مجاور و خسارات بیشتر پیشگیری کردند.

به گفته رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی میباشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز