Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:07:40 GMT

تمرکز مربیان ملی بسکتبال بر یک تیم متمرکز می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۲۳۹۲

تمرکز مربیان ملی بسکتبال بر یک تیم متمرکز می شود

تهران- ایرنا- عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال درباره تغییر در کادر فنی تیم های ملی از جمله تیم ملی بزرگسالان ایران از تصمیمات جدید کمیته فنی خبر داد و اعلام کرد که تمرکز مربیان ملی بر یک تیم متمرکز خواهد شد.

عباس مرشدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره تصمیمات کمیته فنی فدراسیون بسکتبال درباره مربیان ملی اظهار داشت: در آخرین جلسه ای که داشتیم، اعضا با انتصاب 2 نفر برای تیم های ملی موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس محمد عابدینی برای تیم ملی 2021 انتخاب شد و سیامک ویسی نیز برای تیم 2022 معرفی شد که قرار است کار خود را با این تیم ها آغاز کنند.
عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال ادامه داد: علی آرزومندی نیز سرمربی تیم 2019 است و سعید خلیلی هم که چندین سال است با تیم 2020 کار می کند، قرار است به عنوان مربی در این تیم حضور داشته باشد و درباره سرمربی گری این تیم فدراسیون تصمیم خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه تصمیم جدید مبنی بر این است که سرمربیان تیم های ملی در کادرفنی تیم های ملی دیگر نباشند، گفت: برهمین اساس محمد عابدینی در کادرفنی تیم ملی بزرگسالان نخواهد بود و هدایت تیم ملی 2021 را در دست خواهد گرفت.
مرشدی در پاسخ به این سوال که با این شرایط فرزاد کوهیان هم باید از تیم ملی برود چون سرمربی تیم ملی امید است؟، تصریح کرد: این تصمیم جدید است و احتمالا این اتفاق می افتد اما در این جلسه درباره او صحبت نشد. درباره مهران آتشی هم صحبتی نشد. با این حال جمع بندی آن جلسه این بود که سرمربی تیم های ملی در کادرفنی تیم های ملی دیگر نباشند.
عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال درباره انتخاب شایسته متشرعی برای تیم ملی بزرگسالان بانوان نیز گفت: فریده شجاعی نائب رئیس بانوان فدراسیون، شایسته متشرعی را معرفی کرد و گفت که بهترین گزینه برای تیم ملی است. آقایان نیز همان طور که می دانید اشراف زیادی بر بحث بانوان ندارند و به نظر مسئول بانوان اکتفا می کنند. خانم شجاعی هم مدیری کاربلد، با دانش و شایسته است و خالصانه زحمت می کشد و کمیته فنی نظر او را تایید کرد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید که تیم ملی گروه مناسبی در جام جهانی دارد؟، تصریح کرد: همه تیم هایی که وارد جام جهانی شده اند، توانمند هستند و هیچ تیمی در آنجا زنگ تفریح نخواهد بود.
مرشدی افزود: اختلافی بین تیم ها وجود ندارد و من نمی گویم که گروه تیم ملی خیلی سخت است یا خیلی آسان. ما گروهی معمولی در جام جهانی داریم. هر بازی برای تیم ملی مهم است و ما باید با تیم و کادری قدرتمند در جام جهانی شرکت کنیم و سهمیه المپیک بگیریم.
ورزشی**9219**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فدراسيون بسكتبال بسكتبال تيم ملي بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد

یکی از برجسته‌ترین و باسابقه‌ترین مربیان و کارشناسان والیبال ایران ایران، مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی عضو هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد