Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمد بطحایی که برای سفری یک روزه ساعتی پیش وارد خوزستان شده است، در پاسخ به این پرسش که در صورت وقوع احتمالی سیل و استمرار شرایط فوق العاده آموزش پرورش چه تدابیری اندیشیده است، اظهار کرد: اگر شرایط به همین ترتیب ادامه پیدا کند یکی از مهم ترین اولویت ها حمایت، پشتیبانی و اسکان همکاران فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: محل های خاصی در سطح استان در حال آماده سازی است که همکاران فرهنگی در معرض سیل در این مراکز اسکان داده شوند و ما بتوانیم حمایت مشخص و هدف دار تری به آنها ارایه کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نگرانی دانش آموزان و اتخاذ تدابیر اندیشیده شده، افزود: در حوزه دانش آموزی تسهیلاتی پیش بینی شده که در دو روز آینده اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین دانش آموزان به هیچ عنوان نگران تحصیل نباشند خصوصا دانش آموزان پایه دوازدهم که خودشان را برای کنکور آماده می کنند؛ اردوهای آموزشی و جبرانی پیش بینی شده است و برای امتحانات نهایی آنها اقدامات و تسهیلاتی در این شرایط خاص در نظر گرفته شده است.

بطحایی در پایان با اشاره به اهمیت خوزستان برای هم میهنانمان بیان کرد: خوزستان بداند که کل ایران در کنارش ایستاده است و ایران به این استان مدیون است و خوزستان خانه دوم هر ایرانی است. همچنین همکاران و دانش آموزان عزیز ما مطمئن باشند که اگر شرایط دشوارتر از وضعیت موجود شود باز هم همه خانواده بزرگ آموزش پرورش در کنار آنها خواهند بود.

لازم به ذکر است که وزیر آموزش و پرورش به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده خوزستان ساعتی پیش وارد اهواز شد. سفر به منطقه سیل‌زده شعیبیه شهرستان شوشتر و همچنین بررسی وضعیت اسکان سیل‌زدگان در مدارس و میزان کیفیت خدمات ارایه شده از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

او همچنین پیگیری روند ادامه تحصیل دانش‌آموزان سیل‌زده، بررسی وضعیت فضاهای آموزشی و میزان خسارات ناشی از سیل و همچنین دیدار با فرهنگیان مستقر در کمپ‌ها را در برنامه کاری خود دارد.

در حال حاضر 47 اردوگاه برای اسکان سیل‌زدگان برپا شده است که از زمان وقوع سیل تا به امروز، جمعیتی بالغ بر 30 هزار و 400 نفر در این اردوگاه‌ها اسکان داده شده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهدی ربیع

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش فرهنگیان سیلاب اسکان خوزستان برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی نعیمی صبح دوشنبه در اولین دوره آموزشی تکمیلی برای دانش‌آموزخبرنگاران اردبیلی اظهار کرد: اولین دوره آموزشی متمرکز و تکمیلی دانش‌آموزخبرنگاران پانا امروز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره توسعه و گسترش سواد رسانه‌ای در بین دانش‌آموزان علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری و در راستای اهداف سازمان دانش‌آموزی در راستای نقش‌آفرینی اثربخش در قالب بسته تحولی «هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی» و «هر مدرسه یک خبرنگار» است.

مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: این دوره آموزشی با حضور ۱۶۵ دانش‌آموز علاقمند به حرفه خبرنگاری که از بین ۸۵۰ نفر از دانش‌آموزانی که در دوره مقدماتی، حد نصاب نمره را کسب کرده بودند در محل کانون فرهنگی - تربیتی شهید رجایی اردبیل برگزار شد.

نعیمی تصریح کرد: در این دوره آموزشی، موضوعات خبرنویسی، گزارش‌ خبری، عکاسی، فیلمبرداری خبری و تدوین توسط مدرسان استانی تدریس شد.

وی ادامه داد: به تمام شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی در صورت موفقیت در آزمون عملی، گواهینامه پایان دوره و کارت افتخاری خبرنگاری اعطا خواهد شد.

نعیمی بیان کرد: دانش‌آموزان آموزش‌دیده پس از پایان دوره به عنوان خبرنگار دانش‌آموز در محل تحصیل و سکونت خویش نسبت به تهیه گزارش و خبر اقدام خواهند کرد.

مدیرسازمان دانش‌آموزی استان اردبیل افزود: بر اساس داده‌های آماری در سامانه نورینو تاکنون ۸۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان این استان برای عضویت در خبرگزاری پانا ثبت‌نام کرده‌اند.

در این برنامه با نواختن زنگ رسانه نمونه گزارش‌های ویدئویی تهیه شده توسط خبرنگاردانش آموزان پخش و از دانش‌آموزخبرنگاران فعال پانا تجلیل شد.

کد خبر 6097931

دیگر خبرها

  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی