Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:41:19 GMT

فن دایک: برای فکر کردن به قهرمانی خیلی زود است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۳۶۹۷

فن دایک: برای فکر کردن به قهرمانی خیلی زود است

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با پورتو حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب و در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در آنفیلد میزبان پورتو خواهد بود و فن دایک مدعی شد هر لغزشی برای آنها هزینه بالایی خواهد داشت.

 

دیدار برابر پورتو: "آنها تیم بسیار خوبی بوده که شایستگی حضور در این مرحله را داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها بازیکنان بزرگی دارند، در کنار یکدیگر دفاع می کنند، پرس شدیدی داشته و در لیگ پرتغال نیز وضعیت مشابه لیورپول دارند و ما باید برای یک بازی سخت آماده باشیم.

 

 

من فکر می کنم ما در تمام بازی فصل عملکردی خیلی خوب داشته ایم و شاید تنها در مقطع کوتاهی علیرغم میل باطنی موفق نبودیم، اما در مجموع بسیار باثبات بوده ایم و باید تا پایان فصل نیز اینگونه باشیم.

 

در لیگ قهرمانان و لیگ برتر مدعی هستیم اما حالا برای فکر کردن به قهرمانی خیلی زود است و هر لغزشی چه برای ما و چه برای منچسترسیتی، هزینه فراوانی خواهد داشت. امیدوارم شرایط در پایان فصل خوب باشد. اما ما همین حالا می توانیم سرمان را بالا نگه داریم."

 

شرایط محمد صلاح: "او بسیار سرزنده و آماده بوده و همه کار برای موفقیت لیورپول انجام می دهد. فشار از سوی مطبوعات وجود دارد اما او تا اینجا نیز فصلی فوق العاده داشته است."

ویرجیل فن دایک لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویرجیل فن دایک لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل دوم تاتنهام به لیورپول توسط سون در دقیقه ۷۷

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیورپول سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی لیورپول ۴ - تاتنهام ۲
  • (ویدئو) گل دوم تاتنهام به لیورپول توسط سون در دقیقه ۷۷
  • گل سون هیونگ مین به لیورپول (لیورپول 4-2 تاتنهام)
  • گل ریچارلیسون به لیورپول (لیورپول 4-1 تاتنهام)
  • گل خاکپو به تاتنهام (لیورپول 3-0 تاتنهام)
  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!