Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:01:39 GMT

مرگ یک چوپان بر اثر صاعقه در سرخس/ رفتن به ارتفاعات ممنوع

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۳۹۱۲

مرگ یک چوپان بر اثر صاعقه در سرخس/ رفتن به ارتفاعات ممنوع

مسئول اورژانس 115 سرخس گفت: متاسفانه براثر اصابت صاعقه یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شد.

محمد برغمدی در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: این حادثه در خانگیران سرخس رخ داده که بر اثر آن یک چوپان جوان به نام مجتبی ارجمندی از اهالی روستای کندکلی این منطقه فوت کرد و جوان دیگری به نام گل آقا سارانی که در ارتفاعات برای چرای گوسفندان همراه این چوپان بوده به شدت دچار سوختگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: یکی از این دو چوپان بالای تپه و دیگری نیز در پائین تپه بوده که صاعقه به صورت مستقیم با فرد بالای تپه که 24 سال داشت، برخورد کرده و در همان محل فوت می‌کند و فرد دیگر که 42 سال داشته دچار سوختگی یک پا و یک گوش می‌شود.

مسئول اورژانس 115 سرخس عنوان کرد: به دلیل این که در این حادثه تلفن همراه هر دو نفر دچار آسیب دیدگی جدی می‌شود و امکان درخواست کمک وجود نداشت به همین دلیل فرد مصدوم به هر طریق ممکن خود را تا چادرهای عشایری می‎رساند که حدود ساعت 5 صبح می‌شود.

وی بیان کرد: پس از درخواست کمک بلافاصله نیروهای اورژانس به محل اعزام و فرد مصدوم به بیمارستان لقمان حکیم سرخس انتقال داده می‌شود.

برغمدی عنوان کرد: این حادثه در ساعت 12 شب رخ داده است.

در ادامه رئیس هلال احمر سرخس گفت: از دو روز قبل در منطقه بارندگی داریم و از امشب تا فردا صبح نیز مجددا اعلام بارندگی شده است.

محمد رضایی افزود: شب گذشته مدیریت بحران شهرستان سرخس تشکیل شد و در این جلسه به دلیل شرایط جوی رفتن به ارتفاعات ممنوع اعلام شده است. در این جلسه همچنین فرماندار سرخس چرای دام‌ها را حتی در حاشیه جاده‌ها و ارتفاعات مناطق نیز ممنوع اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صاعقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی شرایط مناسب برای رشد ابرهای همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر، انتظار می‌رود از سه‌شنبه شب تا روز شنبه هفته آینده بارش‌های رگباری بهاره را در استان شاهد باشیم.

وی افزود: این بارش‌ها همراه با وقوع تگرگ و صاعقه به‌خصوص در نیمه غربی و جنوبی استان اتفاق می‌افتد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان یادآور شد: فعالیت این سامانه در محدوده هشدار سطح نارنجی است و اوج فعالیت سامانه بارشی برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

پناهی خاطرنشان کرد: رگبار باران، صاعقه، تگرگ، آب‌گرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، امکان ریزش کوه و رانش زمین در مناطق مستعد از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه است.

وی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته قاملو با دمای منفی یک درجه، سردترین نقطه و سلین نیز با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج مرکز کردستان نیز بین هفت و بیست‌وهشت درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

کد خبر 6092138

دیگر خبرها

  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک