Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@17:02:54 GMT

بزرگترین مجتمع ورزشی - رفاهی کرمانشاه احداث می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۳۹۹۱

بزرگترین مجتمع ورزشی - رفاهی کرمانشاه احداث می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرام جوهریان عصر دوشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: ابتدا قرار بود به جای این مجتمع ورزشی - رفاهی یک واحد معدنی احداث شود اما با درخواست آقای داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در نهایت تصمیم به ساخت چنین مرکزی گرفته شد.
وی افزود: کلنگ احداث این مجموعه ورزشی - رفاهی در روزهای نخست سال جاری توسط معاون وزیر ورزش و جوانان به زمین زده شد و هم اکنون نیز کار جانمایی و طراحی به پایان رسیده و پروژه در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جوهریان تصریح کرد: این مجتمع ورزشی- رفاهی قرار است در زمینی به مساحت 180 هکتار احداث شود و علاقه مندان می توانند در آن به ورزش هایی مانند اسب سواری، تیراندازی با کمان، شنا، بیلیارد و ... بپردازند.
مدیرعامل مجموعه ورزشی جوهریان ادامه داد: آموزش اسب سواری به صورت حرفه ای از دیگر برنامه های پیش بینی شده است و فضای کافی برای این موضوع در نظر گرفته شده تا افرادی که تمایل دارند بتوانند رشته سوارکاری را فرا بگیرند.
وی گفت: با تجهیز سالن تیراندازی و پیست سوارکاری می توانیم شاهد برپایی اردوی تیم ملی در این رشته ها نیز باشیم که این خود می تواند به توسعه و رونق ورزش استان کمک زیادی کند.
جوهریان تصریح کرد: در برنامه زمانبندی و در مرحله اول امیدوارم حداکثر ظرف مدت چهار ماه آینده پیست سوارکاری، سالن های تیراندازی و بیلیارد، استخر و یکی 2 سالن ورزشی دیگر نیز به بهره برداری رسیده و علاقه مندان بتوانند از آن استفاده کنند.
این فعال بخش خصوصی همچنین راه اندازی تله کابین را از دیگر برنامه های در دست اقدام برشمرد و افزود: جانمایی لازم برای احداث آن انجام شده و این بخش نیز ظرف چهار ماه آینده آماده بهره برداری می شود.
وی همچنین راه اندازی سوئیت های گردشگری برای اقامت شهروندان، رستوران، سالن نمایش و موزیک و ... را از دیگر بخش های جانبی این مجتمع ذکر کرد که تا پایان سال و نهایتا یک ماه ابتدایی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
جوهریان با بیان اینکه برای احداث بزرگترین مجتمع ورزشی رفاهی استان کرمانشاه هیچ تسهیلاتی دریافت نکرده است، گفت: در مجموع برای احداث کامل این مجتمع قرار است یک هزار و 500 میلیارد ریال هزینه شود.
مدیرعامل مجموعه ورزشی - تفریحی جوهریان در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از حمایت های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه، افزود: حمایت از بخش خصوصی برای حضور در استان و کمک به آن ها در نهایت به سود کرمانشاه و باعث رونق آن می شود.
وی تصریح کرد: ساخت مجتمع های ورزشی، رفاهی و تفریحی در کرمانشاه باعث جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم می شود که این موضوع هم به نفع استان خواهد بود.
جوهریان در پایان ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این مجتمع ورزشی - تفریحی گامی برای شاد کردن مردم کرمانشاه و همچنین جذب و ماندگاری مسافر برداشته شود.
مجتمع ورزشی - رفاهی جوهریان در کیلومتر 15 جاده کرمانشاه - اسلام آبادغرب و در منطقه «توه لطیف» احداث می شود.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اردوی تیم ملی تیراندازی صنعت مدیرکل ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد

پرهیزگاربخشدار خضرآباد با اشاره به اهتمام جدی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی در همه نقاط، زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ ورزش همگانی، سلامت و تندرستی مردم است و بی‌شک افزایش سرانه ورزشی این منطقه موجب ارتقای سطح سلامت و تندرستی اهالی ورزش دوست می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه ورزشی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوبات سفر نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ به بخش خضرآباد، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر هزینه خواهد شد.

پرهیزگار ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهید امینی برای استفاده مشترک جوانان روستا‌های مرزانک، دربرز و کمال آباد ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم