Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ایوب سلیمانی عصر امروز در بدو ورود به خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان خوزستان مظهر مقاومت و پیروزی مردم ایران است و در صورت بروز مشکل در این استان همه مردم ایران بر اساس وظیفه باید به کمک مردم خوزستان بشتابند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم قدرشناس و کریم ایران، سازمان‌های دولتی و نیروهای مسلح برای کمک به مردم خوزستان بسیج و یک بار دیگر خاطره دفاع مقدس، راهپیمایی عظیم اربعین را در دل‌ها و خاطرات زنده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان بخش بزرگی از ملت عظیم ایران بر اساس وظیفه ذاتی - سازمانی و همچنین به عنوان نیروی انقلابی از لحظات اول با همه توان و ظرفیت خود به کمک مردم خوزستان در اقصی نقاط این استان شتافت.

سردار سلیمانی تصریح کرد: علاوه بر بکارگیری بیش از پنج هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی استان خوزستان به صورت مستقیم در تأمین امنیت، امداد و نجات، کمک به ایجاد سیل بندها، انسداد در مسیر آب یا شکستن برخی سیل بندها، آگاهی دادن و هشدار به مردم، کمک به انتقال شهروندان به اردوگاه، تأمین امنیت اردوگاه‌ها و بیش از ۱۰۰ روستای تخلیه شده با ایجاد پست‌های ثابت و سیار موفق شده تاکنون به گونه‌ای عمل کند که با کمتری پدیده امنیتی در استان مواجه نشویم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از اموال، خانه‌ها و اردوگاه‌های اسکان به خوبی حفاظت و حراست کرده افزود: تاکنون هیچ گزارشی دال بر اینکه در زمینه‌های امنیتی با مشکلی مواجه شده باشیم، واصل نشده و قطعاً بهتر هم می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا یادآور شد: علاوه بر امکانات استان خوزستان بیش از دو تیپ کامل از سایر استان‌ها و مرکز کشور به این استان اعزام و اگر لازم باشد از همه استان‌های کشور امکانات و نیروهای جدید اعزام خواهیم کرد.

سردار سلیمانی عنوان کرد: از اول با قدرت و استحکام بودیم و تا آخر کنار مردم خوزستان خواهیم بود؛ باید تنها دغدغه مردم خسارت‌های ناشی از سیل باشد که یک امر طبیعی است.

وی اظهار کرد: بقیه سازمان‌ها نیز با همه وجود به خوزستان خدمت می‌کنند و اخیراً موکب های اربعین اعزام و کمک رسانی به مردم جلوه جدیدی پیدا کرده و حجم وسیع و گسترده‌ای است.

جانشین فرماندهی ناجا ادامه داد: هرچند مشکلات ناشی از سیل هنوز حل نشده و در روزهای عادی به نظر می‌رسد که این پدیده تداوم داشته باشد ولی ان شاء الله با کمک‌های گسترده و حضور مؤثر نیروی انتظامی در استان آینده بهتری را شاهد باشیم.

سردار سلیمانی انتقاد کرد: متأسفانه در هر حادثه یا پدیده‌ای بازار شایعات به صورت طبیعی داغ می‌شود، به خصوص در مورد خوزستان که دشمن پلید هنوز هم در این شرایط دنبال بهره برداری است و معمولاً به شایعات و حرف‌های کذب دامن می‌زند.

وی توصیه کرد: به مردم خوزستان توصیه می‌کنیم که توجهی به شایعات مطرح شده در جامعه نداشته و مطمئن باشند با حضور جهادی و همه جانبه مسئولان وضعیت به گونه‌ای خواهد بود که کمترین دغدغه‌ای داشته باشند.

جانشین فرماندهی ناجا تصریح کرد: مردم باید اخبار را از مبادی رسمی پیگیری کنند تا شایعات بیش از این بر جامعه تأثیر نگذارد.

سردار سلیمانی در پایان گفت: ما نیز به عنوان حافظ نظم و امنیت و همچنین متولی آرامش در هر نقطه‌ای که مردم هستند خدمتگزاری می‌کنیم؛ مردم قطعاً می‌توانند آخرین و دقیق‌ترین اطلاعات لازم را از پلیس بپرسند که با اشراف کامل پاسخگوی همه سوالات و اعلام وضعیت دقیق آنها خواهد بود.

کد خبر 4585274

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی نیروی انتظامی خوزستان سیل خوزستان ایوب سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی

سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.

وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.

سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان