Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی، بهترین بازیکن دیدار تیم‌های استقلال و الهلال عربستان تأکید کرد، آبی‌پوشان با باور به پیروزی مقابل الهلالی‌ها صف‌آرایی کرده‌اند. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی کریمی که به عنوان بهترین بازیکن دیدار استقلال - الهلال عربستان انتخاب شد، در پایان این بازی گفت: ما با همه‌ی وجود تلاش کردیم تا برنده مسابقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برد برای ما بسیار بسیار مهم بود، چون از دو بازی اول تنها یک امتیاز گرفته بودیم. در طول هفته گذشته تلاش کردیم به تورنمنت برگردیم. خدا را شکر می‌کنم که دوباره شانس داریم تا صعود کنیم.

وی ادامه داد: ما در گروه مرگ هستیم و چهار تیم قهرمان و پرقدرت در گروه‌مان حضور دارند. برای ما مهم است که مسیری رو به رشد را در آینده طی کنیم. ما با تمام وجود برای هواداران جنگیدیم و برای آینده امیدوار هستیم.

استقلال شاخ غول را شکست و احیا شد

 

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چه پیامی برای هواداران استقلال دارد، تصریح کرد: ما باور داشتیم که می‌توانیم به برد برسیم. فصل گذشته نیز دو مرتبه الهلال را شکست داده بودیم و به عنوان صدرنشین صعود کردیم. از بازی‌های قبلی یک امتیاز داشتیم، اما امشب امیدوار و مصمم بودیم تا با برد کار را به پایان برسانیم و دوباره برای صعود شانس داشته باشیم.

کریمی خاطر نشان کرد: سه بازی دیگر پیش روی ماست و باید خیلی خوب بجنگیم و تلاش کنیم تا بتوانیم حداکثر امتیازات را جمع کنیم و به مرحله بعدی برویم. از هواداران استقلال تشکر می‌کنم. ما به خاطر آنها همیشه تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شرایطی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود که مسیر قهرمانی اش در لالیگا هموار بود و توانست با رکورد 100 امتیاز و 121 گل زده بالاتر از بارسای پپ گواردیولا قهرمان شود اما در لیگ قهرمانان بخت یار کهکشانی ها نبود. 

بعد از شکست 2-1 در مونیخ، رئال در بازی برگشت در برنابئو 2-1 برنده شد ولی در ضربات پنالتی ستاره هایی چون راموس، رونالدو و کاکا ضرباتشان را خراب کردند تا بایرن به فینال برود. مورینیو بعد از آن بازی از ناراحتی گریه کرده بود.

آقای خاص در مصاحبه با آمازون پرایم و در مورد آن بازی گفت: «ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و معتقدم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، قهرمان می شدیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.»

مورینیو ادامه داد: «بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌، داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندس (مدیر برنامه‌ها) زنگ زد و به من گفت، یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است. من هم در جواب به مندس گفتم، من هم حال خوشی ندارم، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.»

رئال مادرید و بایرن حالا در یک نیمه نهایی دیگر سه شنبه شب به مصاف هم خواهند رفت و مثل همیشه این یک بازی کلاسیک جذاب در فوتبال اروپا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم