Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده مجلس درخواست کرد که فرهنگیان از بخشنامه اِعمال مدرک تحصیلی بیش از یک بار در طول دوره خدمت معاف شوند. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

امیر خجسته عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه بخشنامه عدم اعمال مدرک تحصیلی بیش از یک بار برای کارمندان به خصوص جامعه عظیم فرهنگیان تبعات بسیاری دارد، گفت: از جمله این آسیب‌ها، رکود علمی در بین اساتید آموزش و پرورش، کاهش انگیزه کار و تلاش در حوزه تعلیم، تربیت و تحقیق و پژوهش است که با توجه به توجیحاتی که این بخشنامه دارد، خواسته‌ایم جامعه فرهنگیان از این قانون مستثنی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ادامه تحصیل و به روز کردن سطح آگاهی فرهنگیان به عنوان یک سرمایه‌گذاری در کشور باید تلقی شود که می‌تواند هم به نفع جامعه فرهنگی و هم نظام تعلیم و تربیت بوده و هر دو از آن سود ببرند.

نامه 150 نماینده به «روحانی» درباره بیمه فرهنگیانقول وزیر آموزش و پرورش برای تصویب لایحه رتبه‌بندی فرهنگیانپیشنهاد یک نماینده برای جبران مشکلات فرهنگیان بازنشستهمصوبه جدید مجلس برای بهبود معیشت فرهنگیان

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به نقش تربیتی دانشگاه فرهنگیان، گفت: با تصویب این قانون، معلم از ادامه تحصیل باز خواهد ماند و در آینده حتی برای تأمین اساتید متخصص با مدارک فوق لیسانس و دکترا، جهت تدریس در دانشگاه فرهنگیان مشکل به‌وجود خواهد آمد که مجبور خواهد کرد به دور از روش مرسوم دانشگاه، اساتید از بیرون از جامعه فرهنگیان تأمین شوند و این موضوع شایسته آموزش و پرورش نیست. 

خجسته با بیان اینکه استثناء کردن جامعه فرهنگی و لغو ممنوعیت اِعمال مدرک فرهنگیان، بار مالی زیادی برای دولت نخواهد داشت، تصریح کرد: با لغو این قانون، بیش از هر چیز انگیزه تدریس و بالابردن کیفیت تعلیمی در کشور بالا رفته و سرمایه‌گذاری مناسبی برای بالا بردن بازدهی کاری معلمان در کشور انجام شده که به زودی تأثیر خود را در آینده کشور خواهد گذاشت.

نماینده مردم همدان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین زمان یک دانش‌آموز در کنار معلم و در محیط سپری می‌شود که با به رسمیت شناختن حق قانونی این قشر زحمت‌کش و تصمیم‌سازان نظام تعلیم و تربیت کشور، آرامش را تا حدودی به فرهنگیان برگرداند.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فرهنگیان امیر خجسته نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگیان امیر خجسته نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم فرهنگیان امیر خجسته نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی قلهکی فعال رسانه ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

اظهارات بانکی پور نماینده مجلس: الان در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن!

پی نوشت: این اظهارات (بر فرضِ صحت!) صرفا به دردِ ارائه در جلسات قرارگاه ها و مجموعه های سازمانی می‌خورد و انتشار رسمی آن، روابط گسترده ما را با همسایه مهم مان، دچار مشکل جدی می کند.

حتما آقای بانکی پور جلسه ارائه گزارش کارگروه آسیب‌های اجتماعی به رهبر انقلاب را به خاطر دارند که پس از آن رهبری گفتند از ناراحتی تا صبح نخوابیدم.

فهمِ منشاءِ مشکلات فرهنگی اجتماعی کشور توسطِ بانیان امر، ایرادِ جدی دارد!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903102

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال