Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@03:11:55 GMT

ادن هازارد موثرترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در فصل 2018/19

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۶۳۹۱

ادن هازارد یک فصل رویایی را به لحاظ عملکرد فردی سپری می کند.

طرفداری - در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی موفق شد با نتیجه 2-0 از سد وست هم عبور نماید تا چلسی با کسب سومین برد متوالی به رده سوم مسابقات صعود کند.

ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی در این دیدار گل اول را با یک حرکت فردی و زیبا به ثمر رساند و گل دوم را نیز در دقیقه پایانی بازی وارد دروازه چکش ها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این دو گل مجموع گل ها و پاس گل های ادن هازارد در فصل جاری لیگ برتر به عدد 28 رسید تا وی با عبور از سرخیو آگوئرو موثرترین بازیکن فصل جاری مسابقات لقب گیرد.

موثرترین بازیکنان فصل جاری لیگ برتر انگلیس نام بازیکن تعداد گل تعداد پاس گل مجموع ادن هازارد (چلسی) 16 12 28 سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی) 19 7 26 محمد صلاح (لیورپول) 18 7 25 رحیم استرلینگ (منچسترسیتی) 15 9 24

ادن هازارد که در 10 گل تیمش در 10 حضور اخیرش در لیگ برتر موثر بوده (5 گل و 5 پاس گل)، اکنون با به ثمر رساندن 16 گل، با بهترین فصل خود در لیگ برتر به لحاظ گلزنی مساوی کرد. وی در فصل 2016/17 نیز موفق به ثبت 16 گل شده بود.

وی همچنین موفق شده در تمامی رقابت های فصل جاری 19 گل وارد دروازه حریفان نماید، تا با بهترین فصل خود در چلسی به لحاظ گلزنی مساوی کند. وی در فصل 2014/15 نیز موفق به ثبت 19 گل در تمامی رقابت ها شده بود و اکنون می تواند برای اولین بار با پیراهن آبی ها از مرز 20 گل عبور نماید.

اکنون هازارد در 240 حضورش در لیگ برتر موفق شده 85 گل وارد دروازه حریفان نماید.

از سویی برای اولین بار در فصل جاری لیگ برتر سه بازیکن از یک تیم موفق به ثبت 5+ عبور موفق از بازیکن حریف در یک دیدار شدند. ادن هازارد (8)، کالوم هادسون اودوی (6) و روبن لوفتوس چیک (5) موفق به ثبت چنین آماری شدند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی، آرسنال با نتیجه 2-0 چلسی را شکست داد و به مقام قهرمانی اف ای کاپ انگلستان رسید.

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین