Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - مديرکل پست استان زنجان گفت: طي 12 ماهه سال گذشته چهار ميليون و 952هزار و 80 مرسوله پستي در اين استان جابجا شد که اين رقم در سال ما قبل آن، هفت ميليون و 141 هزار و 850 مرسوله پستي را شامل مي شد.

رضا حميدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بر اين مبنا تعداد ترافيک هاي صادر و وارد شده در اين مدت به ترتيب سه ميليون و 460 هزار و 820 و يک ميليون و 491 هزار و 260 مرسوله پستي بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: طي مدت ياد شده شمار مرسوله هاي (نامه هاي) وارده و صادره استان به ازاي هر واحد پستي به ترتيب سه هزار و 719 و هشت هزار و 630 مرسوله بوده است.
اين مسئول ادامه داد: طي اسفند سال گذشته نيز 365 هزار و 845مرسوله پستي در اين استان جابجا شد که اين ميزان در مدت مشابه سال قبل آن،321 هزار و 364 مرسوله پستي بود.
مديرکل پست استان زنجان ادامه داد: تعداد ترافيک هاي صادر و وارد شده در اين مدت به ازاي هر واحد پستي در استان به ترتيب 195 هزار و 179 و 170 هزار و 666مرسوله بوده است.
وي اظهار داشت: در اين مدت شمار مرسوله هاي (نامه هاي) وارده و صادره به استان به ازاي هر واحد پستي به ترتيب 487 و 426 مرسوله بوده است.
حميدپور افزود: هم اکنون پوشش مساحتي به ازاي هر واحد پستي 54 کيلومتر مربع و پوشش جمعيتي نيز به ازاي هر واحد پستي 2 هزار و 656نفر است.
وي اضافه کرد: دفاتر آي سي تي روستايي در سطح استان با توجه به پوشش مساحتي و بعد مسافت روستاها ايجاد شده و هم اکنون اين تعداد به 158دفتر رسيده است.
اين مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون 401 واحد پستي در اين استان فعاليت مي کنند که اين تعداد 74 دفتر پيشخوان دولت، 159نمايندگي پستي، 158دفتر آي سي تي روستايي و 10 دفتر پستي دولتي (اداره هاي پست شهرستانهاي تابعه) را شامل مي شود.
9646/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، سامیار عبدلی که در روزهای گذشته دوبار در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود امروز بار دیگر رکورد شکنی کرد.

عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را بهبود بخشید.
سامیار عبدلی پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود و به عنوان سریع‌ترین شناگر ایران شناخته می‌شد.

ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند:
رکورد پیشین:
* سامیار عبدلی – بازی‌های آسیایی هانگژو / مهر ۱۴۰۲/ ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰
رکورد جدید:
* سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان / اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴

کد خبر 6091375

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند