Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@19:12:38 GMT

رد رشوه میلیونی توسط مامور وظیفه شناس پلیس راه

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۰۱۲۸

رکنا: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از رد رشوه ۴۰۰ میلیون ریالی توسط مامور وظیفه شناس پلیس راه استان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ جلال کمالی رنجبر رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سرقتی سمند از مقابل دوربین کریک محور بجنورد - آشخانه بلافاصله ماموران پلیس راه اقدام به انجام طرح مهار در این محور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اکیپ گشت پاسگاه پلیس راه در حال گشت زنی در این محور موفق شدند خودروی مورد نظر را مشاهده کنند، افزود: ماموران با رعایت نکات ایمنی و حفاظتی در مقابل "راهدار خانه امین الله" شهرستان بجنورد خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

سرهنگ رنجبر گفت: ماموران پس از اعلام تخلف و درخواست مدارک خودرو، راننده آن با اعلام اینکه مدارک را جا گذاشته به جهت چشم پوشی ماموران از تخلف وی مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال وجه نقد را به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ماموران نیز بلافاصله مراتب را صورت جلسه و فرد متخلف و خودرو را برای اقدامات قانونی به مقر انتظامی انتقال کردند، خاطر نشان کرد: از انجا که پلیس همیشه حامی قانون و مخالف قانون گریزان است شهروندان می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر در راستای عملکرد پلیس را با دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) در میان بگذارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس راه بازرسی رئیس رد رشوه میلیونی فیلم سیل عکس زن مرد خوزستان جوان پرونده زندگی تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت