Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@21:15:12 GMT

علیرضا جهانبخش هم از «نود» بدون عادل گلایه کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۰۲۱۲

به گزارش پارس نیوز، علیرضا جهانبخش با انتشار این عکس نوشت: 

سلام و عرض ادب،
هنوز برام قابل درک نیست که چطوری امکان داره برنامه ای که به عنوان بهترین برنامه ی ترکیبی از نگاه بیننده و هم وطنان عزیزمون انتخاب میشه و بماند که چه کارهایی انجام شد که این اتفاق نیفته!!!به همین راحتی کنار گذاشته میشه و دلیلش هرچیزی که هستش،شخصی،سلیقه ای و یا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. یک بی احترامی به نظر بیننده و همه ی مردمی هستش که برنامه ی 90 رو دنبال میکردند و مثل من و همه ی فوتبال دوستان ایرانی هر دوشنبه لحظه شماری میکردند که این برنامه با اجرای جذاب عادل رو تماشا کنند،
من چیزی که تو این چند سال تو فوتبال اروپا دیدم،هر برنامه ای ورزشی که باعث جذب بیشتر بیننده میشه و مردم بیشتر راضی هستند رو گسترش میدن و از یک به دو و سه و.... ارتقاء پیدا میکنه!
حالا در این روزها برنامه ای که چهره ی جذاب و زشت،فساد،حساسیت،عشق و علاقه و اتفاقات فوتبال رو به بهترین شکل برای مردم عزیزمون به نمایش میگذاشت به همین راحتی کنار گذاشته میشه و چه تلخ این همه خواسته و تلاش بیننده نادیده گرفته میشه!
این حرفا رو درست وقتی تو ذهنم مرور میکردم که امروز دوشنبه(90)،شبی کسل و برنامه ای کسل کننده رو سپری خواهیم کرد!!!
من فوتبال رو با 90 شناختم و جذابیتش برام بیشتر شد،
امیدوارم عزیزانی که تصمیم گیرنده بودن خودشون بتونن از نا ملایمتی ها،بی مهری ها،نگرانی های این رشته پر طرفدار مراقبت کنند و بازتاب بدن،در غیر این صورت آینده ی فوتبال و جوانان فوتبال دوست کشورمون خیلی روشن نخواهد بود.
نظر مخاطب را ارجحیت قرار دهیم. با احترام
 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال فوتبال اروپا پارس نود گلایه پارس نیوز علیرضا جهانبخش بدون عادل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس

علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس به صورت انفرادی تمرین کرده است

طرفداری | باشگاه پرسپولیس تمرین های پیش از بازی با سپاهان را پشت سر می گذارد

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • خوابم نمی‌بره ؛ معین زد
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش