Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راه‌آهن اصفهان از افزایش ۱۷ درصدی تناژ بارگیری در بازه ۱۲ ماهه سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه آهن اصفهان، سید رضا سادات حسینی گفت : در مقایسه آمار عملکردی میزان تناژ بار بارگیری شده در بازه ۱۲ ماهه سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ ، بیانگر افزایش ۱۲ درصدی تناژ بارگیری ، ۴ درصدی تناژ تخلیه، ۲۶ درصدی تن کیلومتر مبدا – مقصدی در راه آهن اصفهان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : طی این مدت با حمل مقدار ۳ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۵۵۰ تن بار بارگیری شده توسط ۶۴ هزار و ۶۴۱ دستگاه واگن ، در میزان بار بارگیری شده ۱۷ درصد و در تعداد واگن ۱۳درصد رشد را شاهد بوده ایم و همچنین در حوزه بار تخلیه شده ، با مقدار ۱۴ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۶۷۰ تن توسط ۱۹۰ هزار و ۸۷۸ دستگاه واگن بیانگر رشد ۴ درصدی در میزان تناژ و ۱۲ درصدی در تعداد واگن است.

سادات حسینی افزود: طی همین مدت در خصوص تن کیلومتر مبدا –  مقصـدی در سال ۹۶ مقدار ۲ میلیارد و ۳۹۶ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۳۶۵ تن توسط ناوگان ریلی این اداره کل جابجا شده است که با مقایسه ی حمل بیش از ۳ میلیارد و ۱۴ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۴۱۲ تن در سال ۹۷ ، رشد ۲۶ درصدی در این زمینه محقق گردیده است. 

مدیر کل راه آهن اصفهان در پایان اذعان داشت: این میزان بارگیری و تخلیه صورت گرفته در بازه زمانی ۱۲ ماهه سال ۹۷ رشد قابل ملاحظه حدود ۵۰ درصد درآمد ریالی را برای اداره کل راه آهن اصفهان در پی داشته است که طی آن اداره کل راه آهن اصفهان حائز رتبه نخست درآمد به لحاظ وزنی شد .

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین

علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان خبر داد و گفت: میزان اضافه تناژ کشف شده از این خودرو‌ها ۳هزار و ۱۱۳ تن بوده است.

وی اضافه کرد:گشت‌های کنترل تخلفات اضافه تناژ در راه‌های استان با حضور کارشناسان معاونت حمل و نقل و با هماهنگی پلیس راه به طور مستمر در حال اجرا است و طی سال گذشته ۴۳۶ بازدید در همین زمینه از ناوگان حمل و نقل بار انجام شده است.

معیری‌پور ادامه داد: طی این مدت در بازرسی از ۴ هزار و ۱۵۲ خودروی حمل کالا، ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز توقیف و اعمال قانون شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کشفیات اضافه تناژ ابتدا از طریق کارشناسان پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هدایت وسیله نقلیه به باسکول‌های نصب شده در پاسگاه‌های پلیس‌راه، سامانه توزین حین حرکت و یا باسکول‌های سیار شناسایی و با تکمیل فرم، متخلفان به معاونت حمل و نقل برای انجام امور اداری و برگزاری کمیسیون‌ها معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۲ برابری تناژ بارگیری محمولات در راه‌آهن فارس
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان