Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@18:32:34 GMT

تصادف وحشتناک کارگر حین خط کشی اتوبان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۱۳۰۲

تصادف وحشتناک کارگر حین خط کشی اتوبان

‍‍‍‍‍‍

بی‌احتیاطی عجیب یک کارگر که مشغول خط‌کشی اتوبان بود تصادفی وحشتناک را رقم زد

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تصادف شدید یک کارگر با یک خودروی عبوری در یکی از اتوبان‌های کشور آفریقای جنوبی را به تصویر می‌کشد. "کوله له پیندلا" ۳۲ ساله که به همراه همکارش در حال خط‌کشی وسط جاده بود در اثر بی‌احتیاطی با این خودرو تصادف کرد و دچار جراحت شدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو که توسط دوربین داش‌کم یک خودرو عبوری تهیه شده است چگونگی وقوع این تصادف را نشان می‌دهد.

این ویدئو نشان می‌دهد هنگامی که راننده یک خودروی تویوتا آوانزا که با سرعت ۹۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در حال حرکت است تلاش می‌کند تا از یک خودرو که با سرعت ۸۰ کیلومتر در حال حرکت است سبقت بگیرد ناگهان با کارگر نگون بخت در وسط جاده مواجه شد و با او شدیداً برخورد کرد. شدت تصادف این خودرو با این کارگر به حدی بود که او را به هوا پرتاب کرد، تا جایی که به نظر می‌رسد این کارگر در حال انجام حرکات ژیمناستیک در وسط جاده است. این حادثه در بزرگراهی در منطقه "گرابوو" در نزدیکی کیپ تاون آفریقای جنوبی رخ داد.

پس از این حادثه راننده یکی از خودرو‌های عبوری با نام "الری" با پلیس تماس گرفت و آن‌ها را در جریان این حادثه قرار داد. پلیس محلی آفریقای جنوبی بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کرد. این در حالی بود که راننده خاطی پس از تصادف با این کارگر از صحنه تصادف فرار کرده بود.

الری که ویدئوی این صحنه تصادف با کمک دوربین داش‌کم خودروی او و شوهرش به ثبت رسیده است به همراه خانواده‌اش در حال سفر بودند که این حادثه در مقابل چشمان آن‌ها رخ داد. الری در این باره گفت: "در لحظه‌ای که این تصادف رخ داد من تصور می‌کردم این کارگر یک دست یا یک پایش را از دست داده است. دو پسر ۷ و ۱۰ ساله ما در صندلی عقب ماشین نشسته بودند و با دیدن این صحنه دچار شوک روحی شدند. نمی‌توانید تصور کنید؛ آن‌ها بر سر من و شوهرم فریاد می‌زدند که زودتر از آنجا دور شویم."

گفتنی است؛ هنوز از سرنوشت این کارگر گزارشی منتشر نشده است. همچنین مشخص نیست آیا پلیس موفق به دستگیری راننده خاطی شده است.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت