Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-01@17:44:54 GMT

توصیه سردار سلیمانی به دولت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۲۵۶۵

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دولت می‌تواند همین کارهای جزئی که مردم الان می‌کنند را به شکل اساسی‌تر بعداً انجام دهد که در دراز مدت سیل‌هایی انبوه‌تر از این سیل هم نتواند اثر بگذارد.به گزارش بلاغ،فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دولت می‌تواند همین کارهای جزئی که مردم الان می‌کنند را به شکل اساسی‌تر بعداً انجام دهد که در دراز مدت سیل‌هایی انبوه‌تر از این سیل هم نتواند اثر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قاسم سلیمانی در خوزستان در جمع مردم اظهار کرد: همه سپاه و نیروهای مسلح و دولت با تاکید مقام معظم رهبری در خدمت این مردم هستند و تردیدی وجود ندارد.وی ادامه داد: مردم ایران هم احساس می‌کنند به مردم خوزستان و لرستان بدهکار هستند؛ لذا همه مردم ایران با عشقی می‌آیند و کمک می‌کنند.سلیمانی خاطرنشان کرد: این سیل ده روز دیگر نیست. باید برای بحران‌های دیگر پیش‌بینی کرد که مردم دچار بحران نشوند. باید چنین اتفاقاتی که از یک طرف رحمت الهی است و از طرف دیگر ممکن است موجب مشکلاتی بشود، ساماندهی کرد؛ باید پیش بینی را در این زمینه داشت .وی ادامه داد: دولت می‌تواند همین کارهای جزئی که مردم الان می‌کنند را به شکل اساسی‌تر بعداً انجام دهد که در دراز مدت سیل‌هایی انبوه‌تر از این سیل هم نتواند اثر بگذارد. در هر صورت بستان، سوسنگرد، حمیدیه، اهواز، خرمشهر و آبادان و امثال آن دژهای اساسی و پادگان‌های این کشور هستند. باید استحکامشان بالا باشد؛ ان‌شاءالله دولت در این زمینه فکر می‌کند و انجام می‌دهد.سلیمانی همچنین گفت: باید لایروبی انجام شود، دژها باید استحکام پیدا کند و دژهای احتیاطی را باید ایجاد کرد. کسی پیش بینی چنین سیلی را نمی‌کرد؛ نمی شود کسی را مذمت کرد. ان‌شاءلله در فرصت‌های بعدی باید این کارها انجام شود.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در اجتماع عظیم مردم مشهد که به حمایت از طرح نور گرد هم آمده بودند در بخشی از سخنان خود عنوان داشت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسؤولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی‌الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094570

دیگر خبرها

  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟