Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:56:45 GMT

همکاری رامبد جوان با شهاب حسینی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۲۸۵۳

همکاری رامبد جوان با شهاب حسینی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شهاب حسینی سفیر آکادمی شگفت‌انگیزان است و رامبد جوان هم به‌ عنوان یکی از مربیان این آکادمی در رشته سینما، کارگردانی آموزش می‌دهد. بیش از ۲۰ هنرمند و ورزشکار شناخته‌شده دیگر در ۱۰ شاخه هنری و ورزشی در این آکادمی حضور خواهند داشت.

شرکت‌کنندگان مستعد باید استعداد و مهارتی که به آن علاقه‌مند هستند را انتخاب کنند، بعد از ثبت‌نام در آکادمی شگفت‌انگیزان در مرحله اول طبق خواسته مربی ویدیو یا عکسی در رشته موردنظر ارسال می‌کنند که با تأیید مربی، منتخبان، اولین بسته‌های آموزشی رشته موردنظر را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی‌ که بعد از آموزش‌های اولیه شرکت‌کننده امتیاز کافی را برای شرکت در مرحله بعدی به دست بیاورد، بسته آموزشی دوم را دریافت می‌کند. درنهایت، به بهترین نفرات هر رشته جوایز متفاوتی اهدا می‌شود که زمینه‌ساز حضور آنان در عرصه حرفه‌ای رشته موردنظرشان است. جوایز آکادمی شگفت‌انگیزان به‌زودی اعلام خواهند شد.

آکادمی شگفت‌انگیزان با تأکید بر ایجاد امید برای پرورش استعدادها در هرکجای ایران فعالیت خود را آغاز کرده است و با حضور مربیان برجسته و شناخته‌شده فرصت پرورش استعداد را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد.

شگفت نگار یکی از بخش‌های جانبی این آکادمی است که علاوه بر تدریس رشته مجری‌گری و گزارشگری به علاقه‌مندان قصد دارد از هر شهر و روستا همکارانی انتخاب کند تا ضمن ایجاد فضایی برای تجربه واقعی شرکت‌کنندگان، به‌عنوان بازوی رسانه‌ای آکادمی شگفت انگیزان فعالیت کنند.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رامبد جوان شهاب حسینی استعدادیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای آماده سازی تیم ملی جوانان، جهت حضور در مسابقات جوانان جهان از دو کبدی کار بانوی استان قم دعوت نمود.

 خانم‌ها ثنا نامدار و فاطمه قهرمانی دو بانوی جوان کبدی کار استان قم در این اردو حضور دارند. استان قم برای اولین بار دو نماینده در اردوی تیم ملی کبدی دارد.

این اردو ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.
خاطر نشان می‌شود مسابقات جهانی کبدی بانوان شهریور ماه سال جاری در هندوستان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • چین با بذرهای فضایی کشاورزی می‌کند!
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!