Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@01:17:39 GMT

ویزیت رایگان جامعه ایثارگری توسط ۴۰ پزشک متخصص

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۳۲۸۸

ویزیت رایگان جامعه ایثارگری توسط ۴۰ پزشک متخصص

انصاری فر گفت: ۴۰ پزشک متخصص به صورت دوره ای به ویزیت رایگان جامعه ایثارگری می پردازند،

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مرتضی انصاری فر»، امروز سه شنبه(20 فروردین) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در آستانه اعیاد شعباینه و چهارم شعبان ولادت با سعادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: 14 هزار و 227 نفر جانباز تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه آمار جامعه ایثارگری استان مرکزی 20 هزار و 551 نفر است، افزود: از این تعداد5 هزار و 382 نفر شهید پرونده دار، 14 هزار و 227 نفر جانباز، 742 نفر آزاده هستند.

 

وی با اشاره به وضعیت بیمه و سلامت جامعه ایثارگری ادامه داد: در حال حاضر 250 مرکز درمانی در استان مرکزی به جامعه ایثارگران این استان خدمات درمانی و پزشکی ارائه می دهند.

 

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه یک هزار و 456 نفر از والدین و همسران شاهد و یک هزار و 200 نفر از جانبازان این استان از حق پرستاری استفاده می کنند، ادامه داد: بسیاری از جانبازان به ویژه جانبازان اعصاب و روان و ضایع نخاعی نیازمند نگهداری ویژه هستند این حق پرستاری در سطوح مختلف همراه با حقوق به حساب این قشر از جامعه واریز می شود.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه 40 پزشک متخصص به صورت دوره ای به ویزیت رایگان جامعه ایثارگری می پردازند، بیان کرد: سه هزار و 830 نفر از جامعه ایثارگران استان مرکزی از بیماری های پرخطر همچون فشار خون و دیابت رنج می برند که از سوی این پزشکان ویزیت می شوند.

 

انصاری فر همچنین به آمار دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر اشاره کرد و گفت: در حال حاضریک هزار و 997 دانشجو از سراسر کشور که در 62 مرکز آموزش عالی استان مرکزی مشغول به تحصیل هستند.

 

وی با اشاره به اینکه 725 نفر دانش آموز طرح شاهد در مدارس شاهد استان مرکزی مشغول به تحصیل هستند، اضافه کرد:32 مدرسه شاهد نیز در نقاط مختلف استان فعال است.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب کمک به سیل زدگان لرستان خسارت سیلاب سپاه پاسداران سیل خوزستان سپاه سیل زدگان بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت

ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته سلامت ویزیت و توزیع داروی رایگان باهمت همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران در مناطق روستایی کهنانی از نقاط تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کنت انجام شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای این برنامه باهدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به مراکز بهداشت و درمانی دارند اجرا می‌شود که تعداد ۴۰ نفر ویزیت و بین بیماران دارو رایگان توزیع شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه ویزیت رایگان باتوجه‌به اهمیت و شیوع بیماری‌های غیرواگیر همکاران حوزه بهداشت به غربالگری دیابت و بررسی فشارخون پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت