Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا نشان از حماقت و جهالت آنها دارد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی پیش از ظهر امروز در مراسم روز پاسدار ، در جمع سبزپوشان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار داشت: تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا نشان از حماقت و جهالت آنها دارد و قبل از تحمیل کردن اف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای.تی.اف بر کشور ما این اقدام را انجام دادند و ماهیت  پلیدشان با این حرکت آشکار شد، آنها این را به خوبی بدانند که دیگر در خاورمیانه امنیت نخواهند داشت.

واکنش همتی به تحریم سپاه: مردم به ریسک بازار ارز توجه کنندتحریم سپاه، گروگان گیری اقتصادی برای خروج از برجامسرلشکر جعفری: "کاتسا" فقط تحریم سپاه نیست تحریم اقتصاد ایران است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: پاسداران همیشه با عزت و با افتخار هستند و در همه‌ عرصه ‌ها  با جان و مال خودشان در خدمت نظام بوده و هستند.

وی افزود:  امروز همه‌ی ارکان حکومت و تمامی مسئولان ، سپاه پاسداران را به عنوان یک ضرورت برای کشور شناخته اند و به خوبی می‌دانند که سپاه در تمام عرصه‌ها پیشتاز است و با تمام توان و امکانات خود وارد عرصه می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه در مناطق سیل زده استان در کنار مردم حضور فعال دارند و در حال امداد رسانی هستند و این برای سپاه یک افتخار است که خادم مردم باشد.

شاکرمی افزود: ما مصمم هستیم تا پای جان از نظام و انقلاب صیانت کنیم و در تمام عرصه ها پیشتاز باشیم و با افتخار پشتیبان ولایت خواهیم بود و در هرجایی که به انسان های مظلوم ظلمی شود ، سپاه پاسداران وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان

گروه نجات وقتی شروع به آواربرداری از یک ساختمان مخروبه می‌کنند، مرد مسنی را می‌بینند که در زیر آوار در حال نماز خواندن بود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها شاهد نبرد جانانه مردم غزه با اسکتبار جهانی هستیم. رژیم غاصب صهیونیستی به همراه ایادی خود یعنی آمریکا و انگلیس جنایتکار، در حالی بی رحمانه علیه مردم فلسطین ائتلاف کردند و روزانه غیر نظامیان به ویژه زنان و کودکان را به خاک و خون می کشانند که مردم مسلمان و مظلوم غزه مقاومت معجزه آسایی را از خود بروز می دهند. آنچه برای ما و جهانیان بیشتر جلوه کرده، تقویت روحیه معنویت و حفظ آموزه‌های ناب اسلام در سخت‌ترین شرایط این نبرد است. «استقامتِ متکی بر معنویت» عبارتی است که تجسم آن را امروز در مردم مسلمان غزه مشاهده می‌کنیم و می‌توانیم از این صحنه‌ها درس‌های عبرت‌آموزی دریافت کنیم.

در فیلم‌های منتشر شده، افراد به ویژه نوجوانانی را می‌بینیم که با تلاوت قرآن سعی می‌کنند از آلام خود کم کنند و یا روحیه توکل خود را بالا ببرند؛‌ اما اکنون در تازه‌ترین فیلم منتشر شده از قضایای فاجعه‌بار غزه، صحنه‌ای بسیار شگفت‌آور را مشاهده می‌کنیم که انسان را به حیرت وا می‌دارد. گروه نجات وقتی شروع به آواربرداری از یک ساختمان مخروبه می‌کنند، مرد مسنی را می‌بینند که در زیر آوار در حال نماز خواندن بود و در آن حالت آیات 36 تا 38 سوره نور را می‌خواند.

نگاهی به آیه ای از قرآن که مردم غزه با آن قوت می گیرند / «حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِیلُ»

این فیلم را در ادامه مشاهده می‌کنید.

.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه
  • خیزش دانشگاهیان آمریکا یکی از دستاورد‌های طوفان‌الاقصی است
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه پاسداران
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس