Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: این استان با کاهش 33 درصدی تعداد فوتی های رانندگی در طرح نوروزی امسال رتبه چهارم کشور در کاهش مرگ انسانی را از آن خود کرد.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از راه های موثر در کاهش سوانح رانندگی آموزش قوانین، اطلاع رسانی در خصوص عواقب تصادفات و ارتقاء فرهنگ ترافیکی شهروندان است که در این زمینه در سیستان و بلوچستان گام های خوبی برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ایمن سازی جاده ها، شناسایی نقاط پر حادثه، فعال بودن شبانه روزی اعضای ستاد تسهیلات سفر، ایجاد استراحتگاههای بین راهی و افزایش حضور فیزیکی پلیس را از دیگر عوامل کاهش تصادفات رانندگی نوروزی این استان برشمرد.
فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: در طرح نوروزی سال گذشته پلیس این استان رتبه هفت کشوری را در کاهش تلفات رانندگی کسب کرده بود.
بهروزی زاده گفت: با توجه به برنامه های فرهنگی و آموزشی که پلیس در دستور کار خود قرار داده است امیدواریم کاهش بسیاری از تصادفات جاده ای را در استان شاهد باشیم.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.
7316 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه كاهش فوتي ها حوادث رانندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور