Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوسه‌غراوی گفت: در ماجرای سیل سال ۸۱ تجربیات این سیل مخرب بر روی کاغذ نوشته شد ولی در سیل اخیر از آن تجربیات استفاده نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «شهرام کوسه‌غراوی»، نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس به سیل گلستان واکنش نشان داد.

 

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس تاکید کرد: سیل را در استان گلستان خیلی جدی نگرفتند و اگر این مسئله جدی گرفته می شد این اتفاق نمی افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: متاسفانه آمار خسارت ناشی از سیل در استان گلستان بسیار زیاد است و بالغ بر 3 میلیارد تومان برآورد می شود.

 

کوسه غراوی یادآور شد: شاید اگر سدهای نیمه کاره به اتمام می رسید ما شاهد چنین خساراتی از سیل نبودیم.

 

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس با بیان اینکه سد نرماب و چهل چای که نیاز به 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت به اتمام می رسید شاید تا این حد ویرانی بوجود نمی آمد، متذکر شد: سد چایلی مراوه تپه می توانست میزان خسارت سیل را در گلستان کاهش دهد.

 

کوسه غراوی افزود: از همه کسانی که در سیل یاری رساندند به ویژه مقام معظم رهبری تشکر می کنم سپاه ارتش و همه دولتمردان و نیروهای مردمی در کنار مردم ترکمن صحرا بودند بالغ بر 17 هزار منزل مسکونی در سیل اخیر تخریب شد و همچنین  محصولات 300 هزار هکتار از مزارع استان گلستان در سیل اخیر از بین رفت.

 

وی متذکر شد: متاسفانه ما همیشه قبل از بحران مشکلات را مدیریت نکردیم و در حین و پس از بحران نیز مدیریت نداشتیم هنوز آثار سیلی که در سال 1381 در استان گلستان جاری شد باقی مانده چرا ما تاکنون مدیریت نداشتیم.

 

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس یادآور شد: در ماجرای سیل سال 1381 تجربیات این سیل مخرب بر روی کاغذ نوشته شد ولی در سیل اخیر از آن تجربیات استفاده نشد.

 

کوسه غراوی خاطرنشان کرد: هنوز آق قلا و گمیشان زیرآب قرار دارد و شایسته نیست مردم این چنین تحت فشار قرار بگیرند به وزیر نیرو تاکید کرده بودم که باید تیم کارشناسی به استان گلستان اعزام شود و مساله سیل استان گلستان را واکاوی کند که متاسفانه هنوز کارشناسی به استان گلستان نیامده است.

 

وی گفت: در استان گلستان اهل سنت به دلیل دیدگاه های مذهبی وام ها را قبول نمی کنند و از نظر شرعی می گویند مشکل دارد لذا تسهیلات اعطایی باید بلاعوض باشد.

 

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس افزود: برای سیل زدگان استان گلستان که هنوز خانه ندارند باید سهمیه ای ویژه در کنکور دیده شود.

 

 کوسه غراوی یادآور شد: لایروبی از دیگر نکاتی است که سران قوا باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل کمک به سیل زدگان بارندگی و سیلاب مناطق سیل زده سیل زدگان خسارت سیلاب سیل لرستان سپاه پاسداران خبرگزاری شبستان سیل گلستان خسارت سیل خسارات سیل گلستان نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز

ایسنا/همدان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر گفت: صبح امروز نشت گاز شهری در منزل مسکونی واقع در محله ولی بخشی ملایر منجر به انفجار و تخریب دو ساختمان و خساراتی به ساختمان‌های اطراف شد.

محمودرضا ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: حادثه ساعت ۱۰:۳۰ امروز به وقوع پیوست که پس از اعلام شهروندان به سامانه ۱۲۵ نیروهای امدادی و عملیاتی سازمان در کوتاه‌ترین زمان خود را به محل حادثه رساندند.

ملکی ادامه داد: نیروهای امدادی ضمن اطفاء حریق دو نفر مصدوم را به پرسنل اورژانس ۱۱۵ برای اعزام به بیمارستان قرار دادند و پس از ایمن‌سازی، محل تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر یادآور شد: در این حادثه دو نفر مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده و دو ساختمان تخریب و خساراتی به ساختمان‌های اطراف وارد شده است؛ شیشه‌های ساختمان‌های اطراف تا شعاع ۲۰۰ متری نیز دچار شکستگی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن