Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول گفت: گروه جهادی ما، تیم ۱۰ نفره‌ای را به منطقه شوش اعزام کرده تا در محل اسکان سیل‌زدگان اقدام به برپایی و ایجاد یکسری امکانات بهداشتی ضروری همچون حمام و سرویس بهداشتی کنند.

محمد احمدزاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آخرین وضعیت سیلاب خوزستان گفت: مردم خوزستان در حال جنگ با سیلاب هستند و اغلب مناطق استان درگیر این بحران شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدزاده افزود: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول در حال جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان است و علاوه بر آن، تیم ۱۰ نفره‌ای را به منطقه شوش اعزام کرده تا در محل اسکان سیل زدگان اقدام به برپایی و ایجاد یکسری امکانات بهداشتی ضروری همچون حمام و سرویس بهداشتی کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول خاطرنشان کرد: تیم درمانی این گروه جهادی هم در حال آماده سازی برای اعزام است و اکنون مشغول تامین اقلام ضروری خصوصا اقلام بهداشتی مورد نیاز بانوان هستیم و پس از تامین تجهیزات، اقدام به اعزام گروه می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نیاز به اعزام نیروی انسانی به مناطق سیل زده استان نیست، گروه جهادی دانشگاه آزاد دزفول بر رفع مسائل بهداشتی سیل زدگان اسکان داده شده در منطقه شوش تمرکز کرده است.
احمدزاده تصریح کرد: روستا‌های اطراف دزفول همچون سایر مناطق خوزستان درگیر سیلاب شده اند و آب به منازل ورود کرده و برخی از روستا‌ها تخلیه شده اند و نیرو‌های مردمی و جهادی تعدادی از روستا‌ها نیز با ساخت سیل بند در حال مقاومت برابر سیلاب هستند، ولی متاسفانه دولت امکانات کافی برای تحقق این مهم در اختیار روستاییان قرار نداده و اهالی این مناطق با گونی و بیل دست به کار شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دزفول مناطق سیل زده خوزستان سیل خوزستان وضعیت سیلاب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین اختتامیه دومین نشست افق تحول دانشگاه اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوم این اجلاسیه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سید عبداله میر غیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، اکبر نصرالهی رئیس دانشکدگان هنر و رسانه، زهرا السادات مشیر استخاره مدیر گروه کشوری علوم اجتماعی، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر، مدیران گروه علوم اجتماعی کشوری، علی چیتگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و روسای واحد‌های دانشگاهی و معاونین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.

دکتر طهرانچی در حاشیه مراسم اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با دکتر چیتگر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) واحد چالوس در قالب کمیته‌های کارگروه علوم اجتماعی در چهار بخش کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان