Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله موسوی جزایری در حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از اقدامات این نهاد انقلابی به‌منظور حمایت از مددجویان سیل‌زده تقدیر کرد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، ظهر امروز در دیدار با پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به خدمات ارزشمند کمیته امداد برای جامعه تحت پوشش خود در خوزستان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در نخستین اقدام ارزشمند خود همه مدد‌جویان را بیمه کرده و براساس حساب دقیق خسارت واردشده به تجهیزات و منزل آن‌ها را محاسبه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کمک‌های جداگانه این نهاد انقلابی برای خانواده‌های کم‌ بضاعت جامعه که اخیراً تحت تأثیر حادثه سیل قرارگرفته‌اند، افزود: این نهاد انقلابی کمک‌های مردمی نیز برای مددجویان جمع‌آوری‌ کرده و از سوی دیگر کمک‌هایی را نیز از دولت برای پرداخت خسارت‌ها پیگیری کرده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به موضوع راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه کمیته امداد اشاره و عنوان کرد: این صندوق دو ویژگی دارد که ویژگی نخست آن صفر بودن کارمزد است درحالی‌ که بسیاری از صندوق‌های قرض‌الحسنه در سطح کشور کارمزد را دریافت می‌کنند.

خوزستان| ارسال کمک‌های مردمی بندرماهشهر به روستای بنه‌علوان + تصاویر20 فروند قایق موتوری اهدایی صلیب سرخ کشور آلمان تحویل خوزستان شدخوزستان| پرداخت کمک بلاعوض به سیل زدگان دزفول آغاز می‌شود

آیت‌الله موسوی جزایری ادامه داد: ویژگی دوم این است که این تسهیلات فقط برای مددجویان نیست و شامل حال همه‌کسانی می‌شود که محتاج هستند.

وی با اشاره به تمهیدات کمیته امداد امام خمینی (ره) برای اشتغال مددجویان گفت: افزایش میزان تسهیلات از 20 میلیون تومان به 50 میلیون تومان در سطح خوزستان حرکتی ارزشمند است که به گفته مسئولان کمیته امداد فعلاً 20 میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده‌اند و سقف نیز برای آن قائل نیستند. این موضوع می‌تواند شرایط را برای اینکه جوانان بیکار ما کار آبرومند پردرآمد داشته باشند؛ مهیا کند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری