Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:26:13 GMT

حضور قم در لیگ دسته دو فوتبال کشور قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۷۰۷۶

حضور قم در لیگ دسته دو فوتبال کشور قطعی شد

عضو هیئت فوتبال قم گفت: طرحی مبنی بر حضور قم در لیگ دو فوتبال به مدیرکل ورزش و جوانان استان داده شده که به نظر می‌رسد قطعی باشد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

 سید مهدی غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: فوتسال قم ظرفیت بسیار بالایی را از خود نشان داده است،به همین علت در این خصوص هدف‌گذاری شده که نماینده قم بتواند در پایان فصل یکی از تیم‌های اول تا چهارم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت قوتبال قم درباره آخرین وضعیت نماینده فوتسال قم گفت: قرار است امروز برنامه‌های ارائه‌شده توسط رسول قلی زاده و امیر آقایی بررسی شود و درنهایت مسئولیت تیم به یکی از این دو واگذار شود که تکلیف این موضوع به‌طور حتم تا 10 روز آینده (پایان فروردین) مشخص می‌شود.

نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان در مورد حضور قم در لیگ دو فوتبال کشور توضیح داد: طرحی به مدیرکل ورزش ارائه‌شده و وی پس از بررسی آن را نهایی خواهد کرد البته قطعاً قم در سال جاری در لیگ دو فوتبال کشور حضور خواهد داشت.

شطرنج نوجوانان و نونهالان آسیا| قمی نایب قهرمان شد، عنوان سومی به موحد و پورآقابالا رسیدالمپیک؛ ظرفیت فراموش‌شده ورزش قم3 نماینده از قم مسافر مسابقات جهانی دوومیدانی در کرواسی شدند

وی تصریح کرد: با اسپانسری به توافق رسیده‌ایم و به‌احتمال فراوان این حامی مالی تیم‌های امید و جوانان را نیز حمایت خواهد کرد.

پیشکسوت فوتبال و فوتسال قم بیان کرد: رسول منعم معتقد است نباید ورزشگاه یادگار امام بدون استفاده بماند و همچنین نوجوانان و جوانان فوتبالیست باید انگیزه‌ای برای حضور در این رشته داشته باشند و توانایی و ظرفیت خود را نشان دهند که بازهم تکلیف این موضوع نیز اوایل اردیبهشت‌ماه مشخص می‌شود.

غیاثی با تأکید بر اینکه تنها حمایت مالی کافی نیست و به حمایت همه‌جانبه استان نیازمندیم،عنوان کرد: در هر دو موضوع فوتبال و فوتسال با استانداری قم هماهنگ هستیم و به حمایت‌های شخص استاندار نیاز داریم.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در بخش بانوان، در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور ۱۲۷ وزنه‌بردار از ۲۸ استان برگزار می‌شود.

آیسا رضایی به عنوان ورزشکار در رده سنی جوانان، منا نجفی (داور) و طوبی عباسی (مربی) از خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد خبر 6097023

دیگر خبرها

  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران