Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: سیل اخیر استان‌های زیادی را تحت تاثیر قرار داد و سبب تخریب حدود ۵۵ هزار  واحد مسکونی شهری و روستایی در کشور شد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عزیزالله مهدیان عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی احداث واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان گلستان اظهارداشت: سیل اخیر خسارت‌های فراوانی به واحدهای مسکونی وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون بنابر گزارش‌ها 130 هزار واحد مسکونی در سیل استان‌های مختلف کشور دچار خسارت شده که از این تعداد 55 هزار واحد مسکونی تخریب شده است.

وی افزود: با توجه به برآوردهای اولیه خسارت، تسهیلات و کمک‌های بلاعوض در دولت مصوب و کار بازسازی و تعمیرات منازل مسکونی در برخی از شهرهای استان آغاز شد.

آیت‌الله نوری‌همدانی در مناطق سیل‌زده خانه بهداشت، مدرسه و منازل مسکونی می‌سازدواحدهای مسکونی تخریب‌شده براثر سیل در گلستان تا پایان نیمه نخست امسال احداث می‌شوداستحکام‌‌بخشی واحدهای مسکونی در اولویت بنیاد مسکن استان بوشهر باشد

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور بیان داشت: تعمیرات واحدهای مسکونی ظرف مدت دو تا سه ماه انجام می‌شود. با کمک و حمایت‌های ارتش، سپاه، خیران و مردم تلاش می‌کنیم تا واحدهای مسکونی تخریب شده در کشور را تا پایان سال نوسازی کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: اعتبار برآوردهای اولیه خسارت در استان‌های گلستان و مازندران به صورت 100 درصد تخصیص یافته است. گزارش‌های تکمیلی تا پایان هفته آماده و در نخستین جلسه دولت اعتبارات مورد نیاز مصوب می‌شود.

مهدیان گفت: با توجه به اینکه استان‌های گلستان و مازندران نخستین استان‌های سیل‌زده کشور هستند، کار احداث و بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده در این استان‌ها آغاز شده است.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد از رفع خطر یک واحد منزل مسکونی فرسوده و متروکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی منطقه چهار شهرداری یزد، سید ابوالفضل کشفی اظهار کرد: با وجود تذکرات و اخطارهای داده شده، با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، منزل متروکه‌ای و سایر موقعیت‌هایی که فرسایش یافته بود، تخریب و رفع خطر شد.

وی ضمن تشکر از صبوری اهالی این محل، از شهروندان خواست تا با توجه به مخاطرات آب و هوایی، خانه‌های خود را رها نکنند تا جان ساکنین و اهالی محله و عابرین پیاده به خطر نیفتد.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد افزود: در غیر این صورت با هماهنگی دستگاه قضا، نسبت به رفع خطر واحد مسکونی اقدام می‌شود.

کد خبر 750207

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • ببینید | قیمت‌های عجیب واحدهای مسکونی در افغانستان
  • عمارت «شجاع‌السلطنه» بهار در دو قدمی تخریب
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است