Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@00:51:20 GMT

ویزیت رایگان بیش از ۲۲ هزار نفر در پل‌دختر و معمولان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۷۳۸۹

ویزیت رایگان بیش از ۲۲ هزار نفر در پل‌دختر و معمولان

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: دکتر ساکی بیان کرد:از دوم تا نوزده فروردین‌ماه بیش از ۲۲ هزار و ۱۲۱ نفر در پل‌دختر و معمولان ویزیت رایگان شده‌اند. بالغ‌بر چهار میلیارد ریال هزینه دارویی این افراد بوده که به‌صورت رایگان از طرف معاونت غذا و دارو دانشگاه تهیه‌شده است

ساکی افزود: تاکنون ۳۶ تیم درمانی شامل پزشک متخصص، پزشک عمومی، پرستار و تکنسین دارویی اعزام‌شده‌اند که در بیمارستان امام (ره) پل‌دختر و معمولان مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اضافه کرد: ۴۲ تیم چهارنفره بهداشتی درمانی به مناطق روستایی جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی و ۱۲ تیم بهداشتی درمانی به روستاهای فاقد دسترسی از طریق اورژانس هوایی اعزام شده‌اند.

ساکی تصریح کرد: ۱۳۲۷ مورد کلرسنجی از منابع تأمین آب شرب و تانکرهای سیار آب‌رسانی و برداشت ۱۲۴ نمونه میکروبی آب آشامیدنی از منابع تأمین آب و تانکرهای آب‌رسانی صورت گرفته است. آموزش‌های لازم به ۹۰۴۶ نفر به‌صورت فردی و گروهی انجام و ماسک N95 توزیع شده است

وی گفت: ۱۸ مورد مادر باردار از طریق اورژانس هوایی، ۶ مورد مادر باردار از طریق آمبولانس و ۱۰ مورد کودک از طریق اورژانس هوایی اعزام‌شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: ۷۸۹ مورد مراقبت از مادران باردار، میان‌سالان و سالمندان، توزیع۳۱۰۰ بسته بهداشتی بین خانواده‌ها برای زنان و کودکان، ۳۷۲۰ مورد مکمل بهداشتی در بین کودکان، ۹۲۲۰ مورد داروی مانا و ۲۳۵۰ مورد مکمل بهداشتی در بین مادران باردار نیز انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد