Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در حاشیه دیدار و تجدید بیعت مدیران دستگاه‌های اجرایی با سپاه انصارالحسین(ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی اظهار کرد: این اقدام نتیجه عملکرد 40 ساله سپاه است که همواره در کنار مردم، رهبری و نیروهای مسلح انجام وظیفه می‌کردند، چراکه سپاه در طی این مدت در برابر راهبردها، برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌های دشمن در منطقه ایستادگی کرد و آنها را در رسیدن به اهداف ناکام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تروریست خواندن سپاه نشانگر این است که حرکت سپاه در 40 سال اخیر یک حرکت انقلابی صحیح در راستای انقلاب اسلامی بود، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اگر دشمن از ما تعریف کرد باید بدانیم در کار شما اشکال است و اگر دشمن از ما عصبانی بود قطعا نشان دهندن حرکت در مسیر صحیح است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه دشمن از سپاه و حرکت انقلابی که در مقابل آنها ایستاده عصبانی است، به هجمه‌های اخیر دشمن علیه سپاه اشاره و عنوان کرد: به فرموده شهید بهشتی آمریکا از دست ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد.

وی تصریح کرد: امروز افتخار می‌کنیم که در سالروز سعادت امام حسین(ع) یک بار دیگر سپاه و بسیج و همه مردم این افتخار را دارند که با قدرت در مقابل استکبار صف‌آرایی و ایستادگی می‌کنند.

سردار مجیدی به دیدار و تجدید بیعت امروز مدیران دستگاه های دولتی با سپاه انصارالحسین(ع) اشاره و بیان کرد: در پی تروریست خواندن سپاه توسط امریکا امروز مدیران کل استان و دستگاه های اجرایی در سپاه انصارالحسین(ع) حضور یافتند و اعلام کردند که ما در کنار سپاه هستیم و ان از حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پاسداری تنها به تن کردن لباس سبز پاسداری نیست، افزود: عموم مردم و مدیران همه پاسدار انقلاب هستند و هرکسی به سهم خود از انقلاب دفاع می‌‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تروریست خواندن سپاه را موجب افزایش وحدت و همدلی بین مدیران دستگاه‌های کشور دانست و اظهار کرد: به تن کردن لباس پاسداری در صحن مجلس توسط نمایندگان و افزایش اتحاد و همدلی بین مدیران و مسئولین یک تودهنی به آمریکا و استکبار بود.

وی در خصوص اهداف آمریکا از این اقدام به ایستادگی سپاه در برابر توطئه‌های آمریکا و استکبار اشاره و تصریح کرد: آمریکا در تلاش است تا اسرائیل این جرثومه فساد را به عنوان دست نشانده خود در منطقه غرب آسیا حفظ کند که در رسیدن به این هدف سپاه مانعی جدی برای آنها است و این فرموده رهبری که تا 25 سال آینده اثری از اسرائیل باقی نمی‌ماند خود را نشان می‌دهد.

سردار مجیدی با بیان اینکه مردم پاسخ این اقدام مذبوحانه آمریکا را به خوبی می‌دهند، خاطرنشان کرد: ما به عنوان کوچکترین عضو جامعه همواره در کنار مردم بودیم و مردم در تمامی صحنه‌ها و مراحل سخت پاسخ آمریکا را به وضوح خواهند داد.

وی یادآور شد: امیدوارم این وفاق و همدلی ایجاد شده بین دستگاه‌ها و بین مردم یک بار دیگر تودهنی محکم برای آمریکا و امثال آن باشد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: همدان سپاه انصارالحسین ع پاسداران آمریکا حرکت انقلابی انقلاب اسلامی تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه

مردم یمن با برافراشتن پرچم‌های یمن و فلسطین و پرچم‌های آزادی و برائت از دشمنان خدا، خواهان تحریم کالا‌های آمریکایی و صهیونیستی شدند و فریاد خشم و انزجار خود را از آمریکا و دشمن صهیونیستی به دلیل جنایات و تجاوزات علیه مردم فلسطین برآوردند.

همزمان با راهپیمایی مرکزی در شهر صعده، این استان شاهد راهپیمایی‌های گسترده در بیش از ۲۲ نقطه شهر از جمله میدان رهبر شهید، شعاره، بنی صیاح، الحجله، برازح، آل سالم، جمعه بنی بحر، عرو در بنی بحر، العین در غافره در الظاهر، القهره در الظاهر، ذویب در حیدان، ربوع الحدود در مجز، شهر جاوی، بوصان و بنی عباد در شهرستان مجز، میدان الجرشا در غمر، مرکز منطقه قطابر، مرکز منطقه کتاف بود درحالیکه همچنین راهپیمایی در میدان الخمیس در منبه، میدان مرکز شهرستان شدا، میدان عظله در شهرستان الحشو در بعدازظهر جمعه خواهد بود.

شرکت کنندگان در راهپیمایی‌ها شکست عربی و اسلامی و همدستی رژیم‌ها در قساوت و جنگ نسل کشی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین در طول بیش از ۲۰۰ روز نبرد را با حمایت بی‌حد و حصر آمریکا و غرب محکوم کردند.

آنان با سردادن شعار‌های آزادی و برائت از دشمنان ملت، بر آماده باش و آمادگی کامل برای مبارزه (نبرد فتح موعود و جهاد مقدس) در برابر سه گانه خبیث آمریکا، انگلیس، دشمن و مزدورانشان تاکید کردند.

از جمله شعار‌هایی که داده شد می‌توان به «یمن سرزمین انصار است و فلسطین سرزمین آزادگان است»، «تن‌ها نیستید ما تا پیروزی با شما هستیم»، «در حقوق آمریکا... برای انسان آزادی وجود ندارد»، «آمریکا مادر تروریسم است... و شاهد زندانی شدن دانشجویان»، «آمریکا و فرزندان صهیونیست... جنایتکار هستند»، «جهاد، جهاد... همه مردم آماده هستند» و «ای غزه،‌ای فلسطین... همه یمنی‌ها با شما هستند» اشاره کرد. 

در بیانیه راهپیمایی (با غزه با عزمت... بسیج و آمادگی) بر پایداری افسانه‌ای ملت فلسطین درود فرستاده شد و به تلاش‌های مقاومت فلسطین تبریک گفته شد و جنایات شنیع علیه مردم فلسطین محکوم شد.

در این بیانیه بر اهمیت تداوم رویداد‌ها و فعالیت‌های مردمی و رسمی در حمایت از مردم فلسطین در همه سطوح تاکید شد.

مردم یمن بر ادامه بسیج عمومی و آمادگی گسترده و فارغ التحصیل شدن ده‌ها هزار رزمنده آموزش دیده برای آمادگی در نبرد پیش رو تاکید کردند و بار دیگر خواستار گشایش گذرگاه‌های امنی شدند که امکان دسترسی و مشارکت مستقیم در نبرد را فراهم می‌کند.

در این بیانیه مردم ین ضمن تبریک به نیرو‌های مسلح یمن به دلیل تداوم و عملیات موثر در نبرد فتح موعود و جهاد مقدس، خواستار ادامه این حملات ویرانگر علیه دشمن شدند.

مردم یمن همچنین تداوم عملیات مجاهدین در داخل سرزمین‌های فلسطینی توسط مبارزان فلسطین و جنبش‌های مقاومت در لبنان و عراق را تبریک گفتند و از ملت‌های عرب و مسلمان و همه آزادگان جهان خواستند تا سلاح تحریم اقتصادی را به دلیل تأثیر آن بر موجودیت دشمن صهیونیستی فعال کنند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه