Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید احمد میرعمادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه امروز به همراه رئیس کل دادگستری لرستان و دادستان خرم آباد به شهرستان کوهدشت رفتیم‬ و از‬ وضعیت‬ روستاهای‬ محاصره‬ در‬ آب رودبار کوهنانی بازدید کردیم، اظهار داشت: ۱۱ روستای رودبار به دلیل بالا آمدن آب سد سیمره دچار آبگرفتگی شده‌اند و باید جابجا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل اسکان مناسب و آبرومند برای مردم در نظر گرفته شود

وی با بیان اینکه با قایق به این روستاها‬ رفتیم‬ و‬ خواسته‌های مردم را شنیدیم، تصریح کرد: مردم درخواست‌هایی داشتند، اولاً یک محل اسکان مناسب و آبرومند برای آنها در نظر گرفته شود؛ دوم خدمات رسانی در مدت اسکان موقت مرتب ادامه پیدا کند.

مردم‬ خواستار تملک عادلانه اراضی و باغات و زمین‌های خانه‌هایشان هستند

نماینده‬ ولی‬ فقیه‬ در‬ لرستان‬ با تاکید بر اینکه چیزی از زندگی مردم در این روستاها باقی نمانده است و مردم زندگی خود را از دست داده‌اند، افزود: مردم‬ خواستار تملک عادلانه اراضی و باغات و زمین‌های خانه‌هایشان هستند؛ تملک عادلانه باشد و حق و حقوق آنها پایمال نشود. تضمینی داده شود برای پرداخت خسارت و تملکی که انجام می‌شود.

آیت الله میرعمادی بر لزوم سرعت عمل در جابجایی و تملک اراضی و زمین‌ها و باغات و خانه‌های ۱۱ روستای رودبار تاکید کرد و ادامه داد: مردم زندگی آبرومندانه و عزتمندانه می‌خواهند، می‌گویند تولیدگر هستیم و‬ دام و باغ و کشاورزی‬ باید داشته باشیم؛ دنبال این نیستیم کسی رسیدگی کند و تنها بستری برای فعالیت ما فراهم کنند با جان و دل استقبال می‌کنیم.

مسئولان سد سیمره به سرعت برای پرداخت خسارات مردم اقدام کنند

وی با بیان اینکه ۵۸ کیلومتر مسیر سد سیمره را با قایق به مدت یک ساعت و نیم طی کردیم تا به تاج سد و محل اداره سد رسیدیم و با مسئولان سد جلسه‌ای گرفته شد، تصریح کرد: در آن جلسه قرار شد مسئولان استان با جدیت تمام نسبت به جابجایی و اسکان موقت اقدام کنند و مسئولان سد هم به سرعت برای تملک و پرداخت خسارات مردم اقدام کنند تا مردم حق و حقوقشان را بگیرند و ضرری متوجه مردم نباشد.

نماینده‬ ولی‬ فقیه‬ در‬ لرستان با تاکید بر اینکه مردم منطقه می‌گویند ما نمی‌خواهیم سربار جامعه باشیم و می‌خواهیم تولید گر باشد، یادآور شد: این حرف روستاییان خوب است و مسئولان باید در این راستا حرکت و اهتمام داشته باشند.

کد خبر 4586464

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان کوهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • مالیات بر سوداگری، صیاد دلالان نه مردم عادی
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد