Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@07:34:47 GMT

اقدام آمریکاخصومت با آزادیخواهی ومبارزه باظلم است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۸۶۸۲

اقدام آمریکاخصومت با آزادیخواهی ومبارزه باظلم است

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر سه شنبه با تبریک سالروز ولادت حضرت سید الشهدا و روز پاسدار؛ با اشاره به اقدام دولت ایالات متحده آمریکا افزود: رژیم تروریستی آمریکا با قرار دادن سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی نشان داد که به هیچ قاعده و منشور و تعهد بین المللی پایبند نیست و در تداوم عداوت ظالمانه و خصومت کینه توزانه با هرگونه آزادیخواهی و حق جویی در ستیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیرکشور با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران از لحاظ ساختاری یکی از ارکان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و از لحاظ اعتقادی حضوری فعال و با نشاط و روحیه افزا در قلوب مردم ایران و منطقه دارد، افزود: ایالات متحده تروریستی برای منافع چپاولگرانه خود و اعمال نظمی جدید مبتنی بر غلبه طاغوت و باطل و قلدری بر تمامی جهان از هیچ تلاشی فروگذار نیست و با تعدی به یکی از ارکان نظامی و دفاعی کشور ناخواسته تفوق و برتری جمهوری اسلامی ایران در منطقه را اثبات کرد.

رئیس شورای امنیت کشور واقعیت هرگونه تغییر و تحول در مناسبات منطقه، بدون نظر جمهوری اسلامی ایران را در این تصمیم دولت تروریستی آمریکا مهم توصیف کرد و گفت: علت عصبانیت و خشم غیر عقلانی این دولت تروریستی و رژیم های غاصب و فرتوت مزدورش از مردم ایران به واسطه پیروزی این مردم در مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های نظام اهریمنی سلطه است و به همین دلیل با اقدامی که از پیش شکست خورده است بار دیگر اوج عداوت خود با ایرانیان را نمایان ساختند.

قائم مقام رییس شورای عالی مدیریت بحران حضور تمامی دلاورمردان نظامی و انتظامی از جمله پاسداران سپاهی در تمامی عرصه های مردمی را ستودنی و تاثیرگذار دانست و بیان داشت: بحران فراگیر سیل که بسیاری از نقاط کشور را درگیر و متاثر از خود کرده است نشان داد که دلاورمردان نظامی جمهوری اسلامی ایران در مواقع حساس و بحرانی که مردم نیاز به کمک دارند بدون توجه به ساختارهای سازمانی خود خالصانه و متواضع به خدمت به مردم می پردازند و حضور عزیزان سپاهی در صحنه های امدادرسانی بر شدت خشم دولتمردان آمریکایی افزوده است اما با هوشیاری و همبستگی و وحدت ملت ایران اعم از مردم و خدمتگذاران در عرصه های اجرایی و نظامی و انتظامی شاهد شکست مفتضحانه دیگری برای آمریکا خواهیم بود.
 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد

رئیس‌جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ پس از بازگشت از سفر رسمی و پرکار یک روزه به سریلانکا، از محلات جنوب غرب شهر تهران بازدید کرد و در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگویی صمیمانه داشت.

وی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: به طور قطع آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

کد خبر 747952

دیگر خبرها

  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • چین از حق مشروع ایران درپاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است