Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص جاده شهرکرد – شلمزار، گفت: این جاده، جاده مرگ است و باید نواقص آن را برطرف کرد.

منطقه چهارمحال و بختیاری، علی کاظمی ۲۰ فروردین در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، با اشاره به تروریست خواندن سپاه از سوی ترامپ، اظهار کرد: این کار را محکوم می‌کنیم و امید است این اقدام موجب یک انفجار درونی در خودشان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکلات سیلاب در استان شدید و دارای خسارت بوده که نیازمند مساعدت دولت است.
کاظمی تصریح کرد: دو جاده استراتژیک شهرکرد - شلمزار - ناغان - کارون چهار - خوزستان و شهرکرد - فارسان - بازفت - مسجدسلیمان می‌توانند بار ترافیکی استان را تقسیم کنند و چند تونل در این مسیرها وجود دارد که نیازمند توجه از سوی وزارت راه و شهرسازی است.
وی ادامه داد: اعتبارات جاده‌ای استان در سال‌های اخیر مطلوب بوده است.
کاظمی تاکید کرد: بسیاری از زمین‌های حریم شهرها و روستاها، دارای سند بوده و سال‌ها در آن‌ها، ساخت‌وساز شده، اما باید در اختیار راه و شهرسازی قرار گیرد و این امر از مشکلات و گلایه مردم است که باید در این زمینه راهکاری ارائه شود.
وی با اشاره به ماشین‌آلات راهداری که در هنگام بارندگی می‌توانند کمک مؤثری باشند، تصریح کرد: باید چند دستگاه از این ماشین‌‎آلات در استان به ویژه برای گردنه‌های بازفت و شاه‌منصوری در شهرستان کوهرنگ تهیه و تدارک شود.
کاظمی اظهار کرد: راه‌آهن به آرزویی برای مردم استان تبدیل شده و باید روند اجرای این مهم تسریع شود.
وی در خصوص افزایش پروازها در فرودگاه شهرکرد، گفت: ایران‌ایر در استان دارای ساختمان بوده اما پروازی ندارد و حتی یک پرواز تهران و یک پرواز مشهد نیز کنسل شده در حالی که این نیاز برای استان وجود دارد و بسیاری از اهالی چهارمحال و بختیاری نیز به واسطه شغل خود در عسلویه بوده و خواستار برقراری پرواز از شهرکرد به عسلویه هستند اما این امکان همچنان محقق نشده است.
کاظمی از وزیر راه و شهرسازی خواست حداقل پرواز مرکب تهران - شهرکرد - اهواز در فرودگاه شهرکرد برای رونق این صنعت در استان برقرار شود.
نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص جاده شهرکرد – شلمزار افزود: این جاده، جاده مرگ است و باید نواقص آن را برطرف کرد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نماینده مجلس احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، آزاد اکبری، مجری خط ۳ متر تهران در خصوص برنامه‌های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط ۳ گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص‌های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تأمین شود، اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.

وی افزود" در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره‌برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی‌مانده این خط تأمین شود، می‌توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص‌های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

کد خبر 6089646

دیگر خبرها

  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن