Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه در سالروز کشتار فلسطینیانِ روستای «دیریاسین»، ۲۰ فروردین، توسط صهیونیست‏های تروریست (۱۹۸۴م) گفت: بنیان پوشالی رژیم صهیونیستی بر پایه خشونت، تجاوز و ترور استوار شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان،بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در سالروز کشتار فلسطینیانِ روستای «دیریاسین»، ۲۰ فروردین، توسط صهیونیست‏های تروریست (۱۹۸۴م) گفت: بنیان پوشالی رژیم صهیونیستی بر پایه خشونت، تجاوز و ترور استوار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رژیم مظلوم کش برای پیشبرد مطامع توسعه طلبانه غیر انسانی خود دست به طرح‌های مزورانه زیادی زده و می‌زند و ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی مبتنی بر کشتار انسان‌های بی دفاع و غیر نظامیان بی گناه است؛ این رژیم برای حذف مخالفان از ترور آشکار فراتر رفته و به ترور‌های پنهان نیز دست یازیده است. صرف نظر از ترور فیزیکی، ترور شخصیت و ترور مبارزه با اشغالگری قوت لایموت این رژیم است. آنان به عبث تلاش می‌کنند با فرافکنی و فراموشی تاریخ نکبت بار و سرشار از ترور، تجاوز و چپاول خویش، پوسته‌ای ظاهری از امنیت و آرامش برای خود بسازند؛ غافل از آنکه تاکنون تاریخ به یاد ندارد که بنیان ظلم پایدار مانده باشد و دیر و دور نیست که خون به ناحق ریخته شده‌ی خیل مظلومان گریبان سران این رژیم کودک کش را بگیرد.

قاسمی افزود: کشتار فلسطینیانِ روستای «دیریاسین» توسط صهیونیست‏های تروریست در آوریل ۱۹۸۴، نمونه‌ای از سفاکی این مرگ آفرینان است. هر سال در چنین روزی آزادی خواهان جهان یاد و خاطره تمامی کشته شدگان و شهدای جنایت «دیریاسین» را گرامی می‌دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاسمی فلسطین سخنگو دیریاسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان و اساتید دانشگاهی چهره واقعی این کشور را به دنیا نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی،۱۴ اردیبهشت ماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی ارومیه برگزار شد، افزود: برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان و اساتید دانشگاهی چهره واقعی این کشور و رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان داد و این بیداری دنیا علیه رژیم صهیونیستی نشان از این است که اهداف انقلاب در مسیر درست خود حرکت می کند و روز بروز به اضمحلال رژیم کودک کش صهیونیسم نزدیک می‌شویم. 

وی با اشاره به اینکه مسئله غزه به یک مسئله بین المللی تبدیل شده است و نباید بگذاریم این مسئله به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: حساسیت نشان دادن دانشگاهیان آمریکا و سراسر جهان نشان از این است که دنیا به حقانیت شعار "مرگ بر اسرائیل " رسیده است. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سکوت برخی چهره ها و افراد داخل کشور در خصوص وحشیگری آمریکا و اسرائیل یاد آور شد: عده ای در داخل در زمان اغتشاشات تریبون دار حمایت از حقوق زن بودند اما اکنون در مقابل وحشیگری آمریکا و اسرائیل سکوت کرده و لال شده اند. 

حجت الاسلام قریشی با اشاره به دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب تصریح کرد: در دین اسلام اولین مسئله که مورد تاکید قرار گرفته مسئله تعلیم و تربیت است و پیامبر معلم اول بشریت است. 

وی ادامه داد: تعلیم و تربیت جایگاه ویژه در دین اسلام دارد بنابراین ضروری است تمامی دستگاه ها، دولت و مسئولان به آموزش و پرورش کمک کنند.

امام جمعه ارومیه گفت: باید طبق تاکیدات رهبر انقلاب، معلمان از نظر مسائل مالی و معنوی توانمند و تقویت شوند، سند تحول بنیادین اجرایی شود، معاونت پرورشی تقویت و به الگو سازی در جامعه معلمین توجه شود همچنین در مقابل نیز انتظار می رود معلمان هویت دینی، ملی و اسلامی دانش آموزان را تقویت کنند و افتخارات و داشته های کشور را به جامعه بشناسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • هنیه: حماس خواهان رسیدن به یک توافق جامع است
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • مصائب فلسطینیان خواهد گذشت، اما چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در تاریخ ثبت می‌شود
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد