Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آمریکا و رژیم غاصب صیهونیستی بزرگترین تروریست و حامی ترویست ها در جهان هستند.
وی افزود: آنها در حال دست و پا زدن برای حفظ منافع خود در منطقه هستند اما با اذعان خود شان برغم هزینه 7 تریلیون دلاری در آخر مجبور به فرار از عراق و سوریه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله حسینی شاهرودی وجود سپاه را عامل اصلی ناکامی های آمریکا در منطقه دانست و اضافه کرد: این سپاه است که تصویر خاورمیانه بزرگ را برای اسراییل به سراب تبدیل کرد.
وی یادآور شد: آمریکا حق دارد برای حفظ این رژیم نامشروع، دست به اقدامات نسنجیده بزند چرا سپاه هدایتگر و راهنمای نیروهای نظامی کشورهای منطقه برای مقابله با استکبار و استعمار است.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه آمریکا با وضع تحریم های سنگین قصد داشت تا ایران را به زانو درآورد، گفت: سپاه با اقدامات توسعه ای خود در طرح های کلان اقتصادی و ارزش آفرینی تجاری توانست تاثیر خروج شرکت های خارجی بزرگ نفت و گاز از کشورمان را بی اثر و خودکفایی تولید بنزین را رقم بزند در حالیکه آمریکا و همپیمانانش فکر می کردند راه شکست جمهوری اسلامی را پیدا کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی در 8 سال جنگ تحمیلی و در دوران تحریم از سپاه پاسداران بارها شکست خورد، تاکید کرد: سپاه تنها یک نیروی مسلح نیست که کارش دفاع صرف از امنیت باشد و تنها در استان توسعه نیافته کردستان، 2 هزار طرح محرومیت زدایی در طول یکسال اجرایی کرده که اقدامی بزرگ به شمار می رود.
آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه این اقدام نابخردانه آمریکا موجب شد تا سپاهی بودن ملت ایران بیش از پیش نمایان شود، افزود: اقدام زیبای نمایندگان در پوشیدن لباس پاسداران و دفاع تک تک ملت از نیروهای مخلص و فداکار سپاه نشان داد ملت، دولت و سایر مسئولان یکدست و یکصدا کنار نیروهای مسلح خود ایستاده و جدایی ندارند.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری سپاه را پایان کابوس داعش در جهان اسلام معرفی و با اشاره به تقدیر کشورهای مسلمان منطقه از جانفشانی پاسداران کشورمان اظهار داشت: اگر سپاه مقابل داعش نمی ایستاد، قطعا امروز نه تنها جهان اسلام که اروپا هم از گزند گروه های تکفیری در امان نبود.
آیت الله حسینی شاهرودی با تاکید بر اینکه آمریکا قدرتی برای ایستادگی و مقابله با سپاه ندارد، اضافه کرد: همه پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه در تیررس، هوایی، زمینی و دریایی نیروهای مسلح کشورمان قرار دارد و امکان هر حرکتی از آنان گرفته شده است.
وی یادآور شد: همه این حرف ها و کارها جنبه تبلیغاتی دارد و ترامپ می خواهد تا رئیس رژیم اشغالگر قدس در انتخابات کشورش پیروز شود این احمق ها منافع خود را در هراس و اختلاف نیروهای نظامی و دولتمردان آمریکا می بینند.
نماینده رهبر انقلاب در کردستان اقدام متقابل کشورمان در تروریست نامیدن نیروهای آمریکایی از روی سند و مدرک را کاری سنجیده دانست و گفت: دلیل محکم و قاطع داریم که آمریکا پدرخوانده داعش است.
9937/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استکبار ایران اسلامی جهان آمریکا ترامپ 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود

 علی اصغر دریایی  در مراسم بزرگداشت امیرنظام گروسی امیرِ خوشنویس فرهنگ و هنر در شهر بیجار گفت: مردم قدرشناس کردستان، احترام خاصی برای مشاهیر و نامداران عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری قائلند که جزو میراث گذشتگان این سرزمین محسوب می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان  افزود: تجلیل و قدردانی از خدمات و آثار این مشاهیر، موجبات اعتلای فرهنگی و هنری را فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه آشنایی با مشاهیر و معارف فرهنگ و هنر سهمی ارزنده در هویت بخشی جامعه ایفا می‌کند،بیان کرد: برگزاری بزرگداشت امیرنظام گروسی از مشاهیر و نامداران بزرگ در همین راستا است.

دریایی ضمن اشاره به شخصیت و هویت ماندگار امیرنظام گروسی گفت: این شخصیت برجسته با وجود سفر به اروپا، هیچ وقت مجذوب ظواهر این فرهنگ نشد و در بازگشت به ترویج فرهنگ زیبای ایرانی و ایجاد خط تحریر ایران پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به بارش برنامه‌های فرهنگی و هنری در سال گذشته خاطرنشان کرد: از جمله خصیصه‌های برنامه‌ها و رویداد‌های سال گذشته تمرکززدایی و عدم نگاه کاریکاتوری به عرصه فرهنگ و هنر بوده است.

وی بیان داشت: برگزاری همایش مستوره اردلان و بزرگداشت سارو بیرو بانه‌ای و ملاعبدالله باشماقی در شهرستان دهگلان از دیگر بزرگداشت‌های امسال است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • گزارش ایرنا از راستی آزمایی خبر بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند