Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های رژیم صهیونیستی قبل از ظهر سه شنبه از شکایت احزاب عربی درباره کارگذاشتن دوربین و شنود در حوزه های انتخابی عرب نشین توسط حزب لیکود خبر دادند. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه 13 رژیم صهیونیستی صبح سه شنبه نوشت، احزاب عربی ساکن فلسطین اشغالی شکایت هایی را در خصوص به کارگیری دوربین های مخفی در حوزه های انتخابی عرب نشین به رئیس کمیته مرکزی انتخابات ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شکایت آمده است که ناظران حزب لیکود دست کم 1300 دوربین مخفی را به داخل حوزه های انتخابی مناطق عرب نشین وارد کرده اند که موجب شد پلیس برای تحقیق در خصوص این مسئله در این حوزه های انتخابیه ورود کند. گفته شده ناظران برخی احزاب راستگرای غیر از لیکود نیز با ناظران لیکود در این مورد همکاری کرده اند. برخی از این دوربین ها روی بدن ناظران لیکود کارگذاشته شده است.

این دوربین ها در مناطق مختلفی از الجلیل و نقب کار گذاشته شده اند و سایت «یدیعوت» مدعی شده، این ناظران دوربین ها را در مناطقی کار گذاشته اند که احتمال تقلب در آنجا می داده اند. اما نامزدها و مسئولان احزابی عربی ساکن فلسطین اشغالی می گویند لیکود و همراهانش این اقدام را برای ایجاد رعب و وحشت در میان رأی دهندگان عرب انجام داده اند تا برخی از ترس رصد شدن توسط این دوربین ها به احزاب عربی رأی نداده ، رأی خود را به نفع لیکود به صندوق ها بیاندازند.

گفته شده پلیس این دوربین ها را ضبط کرده اما به ناظران اجازه دادند به کار نظارت خود ادامه دهند. یک مقام بلند پایه پلیس به سایت عبری «والا» اعلام کرد حنان ملتسر، قاضی دادگاه عالی و رئیس کمیته مرکزی انتخابات در حال تحقیق در خصوص قانونی یا غیر قانونی بودن به کارگیری این دوربین ها است. این مقام پلیس اعلام کرد در صورتی که ملتسر این اقدام را غیر قانونی توصیف کند هر دستوری که صادر کند اجرایی خواهد شد.

نگاهی به انتخابات پارلمانی اسرائیل؛ نتانیاهو و بنی گانتس کدام یک بخت بیشتری برای نخست وزیری دارند؟

انتهای پیام/

R1403/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "فلسطین" بنیامین نتانیاهو اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین بنیامین نتانیاهو اسرائیل اخبار فلسطین بنیامین نتانیاهو اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد

دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب زمانبندی انتخابات دبیران کل احزاب برای عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب را اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در اطلاعیه شماره یک، برنامه زمان‌بندی انتخابات دبیران کل احزاب ملی و استانی را برای عضویت در کمیسیون فرا قوه‌ای احزاب اعلام کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به استناد بند (3) و تبصره (3) ماده (10) قانون نحوه فعالیت احزاب وگروه‌های سیاسی مصوب 1394 مجلس شورای اسلامی و بر اساس مصوبه جلسه 1403/1/28 کمیسیون فرا قوه ای احزاب مبنی بر انتخاب هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان احزاب ملی و استانی برای حضور در کمیسیون و تعیین تاریخ برگزاری انتخابات، بدین وسیله از دبیران کل احزاب ملی  و استانی جهت شرکت در انتخابات  دعوت می شود.

برنامه زمان‌بندی انتخابات مذکور مستند به قانون، دستورالعمل مربوط و رویه حقوقی به شرح زیر است:

دبیران کل داوطلب می توانند به مدت پنج روز از روز یکشنبه 1403/2/9 تا روز پنجشنبه 1403/2/13 با مراجعه سکوی وزارت کشور یا مراجعه حضوری به اداره کل سیاسی وزارت کشور نام نویسی اقدام کنند.

بررسی و اعلام نظرهیأت نظارت در خصوص داوطلبان از روز شنبه 1403/2/22 تا روز چهار شنبه 1403/2/26 انجام و اسامی نامزدها در سکوی اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر خواهد شد.

معترضان نسبت به تصمیمات هیأت نظارت 2روز فرصت دارند تا از روز شنبه 1403/2/29 تا روز یکشنبه 1403/2/30 اعتراض خود را ثبت کنند.

کمیسیون احزاب ظرف مدت 48 ساعت از روز دوشنبه 1403/2/31 تا روز سه شنبه 1403/3/1به اعتراضات رسیدگی و نتیجه نهایی را به هیأت نظارت اعلام می‌کند.

انتخابات روز پنج شنبه 1403/3/10 (انتخابات احزاب ملی راس ساعت 09:00 صبح و انتخابات احزاب استانی رأس ساعت 14:00 بعدازظهر) در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

هیات نظارت از تاریخ برگزاری انتخابات به مدت سه روز در خصوص شکایات واصله رسیدگی و اعلام نظر می‌کند.

دیگر خبرها

  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • گفت و شنود/ آب شد!