Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@03:28:22 GMT

سیل چند هزار خانه را ویران کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۱۳۳۷

سیل چند هزار خانه را ویران کرد؟

به گزارش جهان نيوز، عزیزالله مهدیان عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی احداث واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان گلستان اظهارداشت: سیل اخیر خسارت‌های فراوانی به واحدهای مسکونی وارد کرد. تاکنون بنابر گزارش‌ها ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در سیل استان‌های مختلف کشور دچار خسارت شده که از این تعداد ۵۵ هزار واحد مسکونی تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به برآوردهای اولیه خسارت، تسهیلات و کمک‌های بلاعوض در دولت مصوب و کار بازسازی و تعمیرات منازل مسکونی در برخی از شهرهای استان آغاز شد.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور بیان داشت: تعمیرات واحدهای مسکونی ظرف مدت دو تا سه ماه انجام می‌شود. با کمک و حمایت‌های ارتش، سپاه، خیران و مردم تلاش می‌کنیم تا واحدهای مسکونی تخریب شده در کشور را تا پایان سال نوسازی کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: اعتبار برآوردهای اولیه خسارت در استان‌های گلستان و مازندران به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است. گزارش‌های تکمیلی تا پایان هفته آماده و در نخستین جلسه دولت اعتبارات مورد نیاز مصوب می‌شود.

مهدیان گفت: با توجه به اینکه استان‌های گلستان و مازندران نخستین استان‌های سیل‌زده کشور هستند، کار احداث و بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده در این استان‌ها آغاز شده است.

منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، این حملات در نابلس، الخلیل و رام الله انجام شد و به شهادت ۵ شهروند فلسطینی انجامید و خسارات زیادی به خودرو‌ها و املاک مردم وارد شد.

در این ماه ۱۷۲ جریب از اراضی روستای عرب التعامره در شرق بیت لحم برای توسعه شهرک صهیونیستی سیدی بار توسط دشمن مصادره شد.

همزمان «بتسلیل اسموتریچ» وزیر دارایی صهیونیستی از تصویب طرح تبدیل ۵ تجمع مسکونی صهیونیستی به شهرک قانونی در کرانه باختری خبر داد.

رژیم صهیونیستی در ماه آوریل ۳۳ تاسیسات فلسطینی، ۸ خانه مسکونی، ۳ خانه غیرمسکونی، ۵ تاسیسات کشاورزی را در قدس، طولکرم، اریحا و الخلیل و ۱۸ خانه و تاسیسات فلسطینی در رام الله، سلفیت و البیره را منهدم کرد.

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • ببینید | قیمت‌های عجیب واحدهای مسکونی در افغانستان
  • تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد