Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا همتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بررسی ها و ارزیابی کارشناسان از منازل مددجویانی که بر اثر سیل اخیر خسارت دیده تعداد 602 مددجو در شهرستان های دهلران، آبدانان، ایلام، بدره، چرداول، سیروان و ملکشاهی شناسایی شدند.
وی ادامه داد: به همین منظور معادل سه ماه مستمری و افزایش یارانه این افراد بین پنج میلیون ریال تا 15 میلیون ریال روز گذشته به حساب این افراد واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بهزیستی ایلام اظهار کرد: مرحله نخست واریز سه ماه مستمری و افزایش یارانه مددجویان برای جامعه هدف تحت پوشش شهرستان دره شهر به تعداد 2 هزار و 130 نفر نیز هفته گذشته انجام شد.

*** اعزام 2 تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی ایلام به مناطق سیل زده پلدختر
همتی همچنین از اعزام 2 تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی به مناطق سیل زده پلدختر استان لرستان خبر داد.
وی گفت: این تیم ها با حضور در مناطق سیل زده پلدختر در کنار سایر مددکاران خدمات مشاوره ای و مددکاری مورد نیاز را به هموطنان سیل زده ارایه می کنند.

*** توانخواهان و سالمندان چم شیر به مکان امن منتقل شدند
همچنین رییس اداره بهزیستی شهرستان سیروان گفت: در پی دستور تخلیه روستای سیل زده چم شیر به علت خطر آبگرفتگی، با مداخله این اداره پنج خانواده مددجو شامل توانخواهان و سالمندان جابجا شدند.
به گفته محمد هوشمند، 2 خانواده از مددجویان در محل اداره و پایگاه خدمات اجتماعی سیروان اسکان و سه خانواده نیز به سایر روستاهای این شهرستان منتقل شدند.
وی، توزیع مواد غذایی و وسایل توانبخشی را از دیگر حمایتهای بهزیستی از این مددجویان سیل زده برشمرد.
سیل هفته گذشته استان ایلام اگرچه تلفات جانی نداشت اما خسارتهای زیادی به زیرساختهای این استان وارد کرده است.
7171/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بهزیستی خانواده سیل شیر مواد غذایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد