Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@22:34:41 GMT

بنز لاکچری مرد شیرازی مصادره شد !

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۱۵۶۵

حوادث رکنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از ضبط خودروی قاچاق و جریمه ۱۰ میلیارد ریالی متخلف خبر داد.

به گزارش رکنا، علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: مامورین انتظامی شهرستان شیراز با متوقف کردن یک دستگاه خودروی بنز S۵۰۰ که با پلاک گذر موقت در حال تردد در سطح شهر بود؛ اقدام به بررسی مدارک مربوط به خودرو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که علیرغم اینکه مهلت تردد این خودرو در کشور تمام شده بود مالک آن اقدام به تمدید مجوز نکرده و عوارض مربوطه را پرداخت نکرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به تشکیل پرونده تعزیراتی برای مالک خودرو و ارسال به تعزیرات حکومتی، تصریح کرد: شعبه پنجم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی فارس که رسیدگی به پرونده را به عهده داشت اقدام به بازجویی از مالک خودرو و استعلام از مراجع ذیصلاح کرد که نهایتا مشخص شد تردد خودروی مکشوفه در کشور غیر قانونی بوده و مالک آن از این بابت تخلف کرده است.

مبشری افزود: با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده رای به ضبط خودرو به نفع دولت و پرداخت جریمه نقدی به میزان ۱۰ میلیارد ریال صادر کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث استان فارس قاچاق مرد جریمه مدیرکل تعزیرات حکومتی عکس فیلم سیل زن زندگی خوزستان تصاویر جوان پلیس شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد