Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیستمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و اربعین شهدای مردم یاری هوانیروز اصفهان برگزار می‌شود. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، بیستمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و اربعین شهدای مردم یاری هوانیروز اصفهان 22 اسفند در خیمه حسینی گلستان شهدا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم از ساعت 16 تا 18 پنج شنبه 22 اسفند در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان با حضور جمعی از مسئولان و مردم، خانواده‌های شهدا و جانبازان برگزار خواهد شد.

خراسان رضوی|‌ هر شهید یک سند برای حقانیت ایران اسلامی استهمدان| یادواره شهدا در روستای "دستجرد" و "آبرومند" شهرستان بهار برگزار می‌شود

به گزارش تسنیم، علی صیاد شیرازی فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عضو شورای عالی دفاع ملی بوده‌ است. صیاد شیرازی از فرماندهان جنگ ایران و عراق بود. او، پس از 32 سال خدمت در یگان‌های مختلف نیروی زمینی ارتش، در تهران و مقابلِ درِ منزلش، به دست اعضای سازمان مجاهدین خلق ترور شد و به فیض شهادت رسید.

15 اسفندماه سال گذشته سانحه تلخ و دلخراش سقوط بالگرد اورژانس در جریان امدادرسانی به مادری باردار در روستای صعب‌العبور دهدلی شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری، موجب شهادت 3 تن از پرسنل هوانیروز اصفهان و دو تن از تکنسین‌های پزشکی استان چهارمحال و بختیاری شد.

انتهای پیام/ن

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس

به گزارش جماران، مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری، عصر روز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 در مسجد جامع نارمک برگزار شد. در این مراسم که از طرف خانواده شهید مطهری برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، علی، محمد و مجتبی مطهری، علی لاریجانی، محسن هاشمی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت