Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@17:21:21 GMT

ورود تیم ویژه اورژآنس به خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۲۴۰۲

ورود تیم ویژه اورژآنس به خوزستان

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: گروه عملیات ویژه اورژانس کشور افزون بر استان ‌های گلستان و لرستان برای شتاب بخشی به فوریت‌های پزشکی مناطق سیل‌زده وارد خوزستان شد. اورژانس

شهیار میرخشتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این گروه برای کمک رسانی به مناطق سیل زده استان همراه با پنج دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه خودروی مخصوص تردد در زمین های ناهموار و سخت گذر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت بحران

وی پیش از این نیز اعلام کرده بود 30 دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 فروند بالگرد پزشکی از نقاط مختلف کشور برای امدادرسانی به خوزستان اعزام شده است.

سیل خوزستان

میرخشتی ادامه داد: بیمارستان سیار 50 تختخوابی سازمان اورژانس کشور در اردوگاه جوادالائمه (ع) حمیدیه برای خدمت رسانی به سیل زدگان راه اندازی شده است.
بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان، 152 تیم برای امداد رسانی به سیل زدگان تشکیل شده است. همچنین تاکنون 47 اردوگاه برای اسکان سیل زدگان در استان دایر شده است و 30 هزار و 400 نفر در این اردوگاه ها اسکان داده شده اند.
در پی طغیان رودخانه های دز، کرخه و کارون، تاکنون دستور تخلیه هفت شهر و بیش از 234 روستای خوزستان صادر شده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل