Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:40:01 GMT

کاهش آبگرفتگی سطح شهر گمیشان به 12 درصد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۲۴۳۹

کاهش آبگرفتگی سطح شهر گمیشان به 12 درصد

فرماندار شهرستان گمیشان گفت: در حال حاضر میزان آبگرفتگی در سطح شهر گمیشان به 12 درصد کاهش یافته و اگر شرایط دیگری پیش نیاید، ظرف سه روز دیگر آب به طور کامل از سطح شهر خارج می‌شود.

«امیرشیر توماج» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آب‌های سطح شهر را از طریق کانال‌ها به تالاب گمیشان و دریا منتقل می‌کنیم، در معابری که امکان انتقال آب با کانال وجود ندارد، با استفاده از پمپ آب را تخلیه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت راه‌های این شهرستان گفت: راه گمیشان به خواجه نفس از هفته گذشته با ایجاد پل‌های موقت بازگشایی شد و در حال حاضر تردد با محدودیت ترافیکی در حال انجام است.

توماج ادامه داد: تردد در راه گمیشان به سیمین شهر نیز با خودروهای شاسی بلند امکان‌پذیر است.

فرماندار شهرستان گمیشان بیان کرد: راه گمیشان به اینچه برون که راه دسترسی به روستاهای مرزی این شهرستان نیز محسوب می‌شود، در چهار نقطه برش داده شده بود که تاکنون در سه محل پل‌سازی صورت گرفته و پل دیگر تا عصر امروز راه‌اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: از زمان بروز سیلاب تاکنون حتی یک دقیقه هم آب و برق و گاز و تلفن در گمیشان قطع نشده است.

توماج ضمن تشکر از همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف و نیروهای مسلح، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشکلی در کمک‌رسانی به مردم نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل سیل و آبگرفتگی گميشان منطقه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کوین‌دسک، ارزش بیت کوین در روز گذشته تا کمتر از ۶۳ هزار دلار پایین آمد. اطلاعات اقتصادی آمریکا مبنی بر افزایش تورم و رشد آهسته تولید ناخالص داخلی در این کشور در سه ماهه اول سال جاری میلادی ارزهای مجازی را تحت فشار قرار داده است.

گزارش اولیه دولت آمریکا در مورد اقتصاد این کشور در سه ماهه اول نشان می‌دهد رشد تولید ناخالص داخلی تنها ۱.۶ درصد بوده است، یعنی کمتر از ۲.۵ درصدی که تحلیلگران انتظار داشتند و بسیار پایین‌تر از ۳.۴ درصد رشد در سه ماهه پایانی ۲۰۲۳؛ ادامه تورم بالا در آمریکا سرمایه‌گذاران را در مورد به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره نگران کرده است که می‌تواند بر سرمایه‌های مخاطره آمیز در تمام بازارها تأثیر بگذارد.

شاخص‌های بزرگ سهام آمریکا از جمله s&p ۵۰۰ و نزدک روز خود را با ۲ درصد افت آغاز کردند. سود اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه داری آمریکا هم تا ۴.۷۳ درصد افزایش یافته که بالاترین رقم از ماه نوامبر است.

قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش ۴ درصدی به ۶۲۸۰۰ دلار رسید و بعد تا ۶۳۷۰۰ بالا آمد. ارزش اتر هم ۴ درصد کاهش یافته و حدود ۳۱۰۰ دلار معامله می‌شود.
اطلاعات اقتصادی آمریکا فدرال رزرو را مستاصل کرده است و سرمایه‌گذاران حالا مطمئن نیستند که نرخ بهره در ۲۰۲۴ کاهش یابد. این اتفاق بازارهای مالی را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کد خبر 6088985

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب