Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@04:44:17 GMT

استقرار نیروهای مهندسی و جهادی سپاه فجر در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۲۶۷۸

استقرار نیروهای مهندسی و جهادی سپاه فجر در خوزستان

فرمانده سپاه فجر استان فارس از استقرار نیروهای مهندسی و جهادی سپاه فجر این استان برای ارائه خدمت‌رسانی در استان خوزستان خبرداد. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سردار سید هاشم غیاثی در حاشیه بازدید از نیروها و تجهیزات مهندسی سپاه فارس در استان خوزستان، اظهار داشت: نیروهای جهادی سپاه و بسیج فارس به همراه تجهیزات و ماشین آلات مهندسی سپاه فجر به منظور امداد رسانی به مردم سیل زده، تسهیل فرآیند اسکان مردم در مناطق امن در صورت نیاز و ترمیم سیل بندها در استان خوزستان مستقر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فعالیت 1000 دستگاه‌ ماشین‌ سنگین برای کنترل سیل خوزستان/ راه ارتباطی 120 روستا زیر آب رفت و تخریب شدسیل خوزستان تمامی مدارس دشت آزادگان را تا پایان هفته تعطیل کردسیل خوزستان| استانداری تهران معین استان خوزستان شد

غیاثی گفت: علاوه بر تیم‌های مهندسی، یک تیم پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و یک آشپزخانه با ظرفیت پخت سه هزار پرس غذای گرم توسط سپاه فجر فارس در استان خوزستان استقرار یافته‌اند.

وی با بیان اینکه سپاه فجر تا پایان فرآیند امدادرسانی و خدمت رسانی در کنار مردم آسیب دیده خوزستان است، گفت: نیروهای جهادی سپاه و بسیج فارس در منطقه ای به وسعت 400 کیلومتر مربع در غرب اهواز و با جمعیت 35 هزار نفر در حال خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در خط مقدم امدادرسانی و خدمت رسانی به آسیب دیدگان سیل در کشور حضور فعال دارند از روحیه جهادی و ایثار پاسداران و بسیجیان فارس، تجلیل کرد و افزود: یروهای مهندسی سپاه فجر و گروه‌های جهادی بسیج فارس بصورت همزمان در حال امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های لرستان و خوزستان هستند.

انتهای پیام/ن

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است