Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:17:43 GMT

سه پست برق خوزستان با سیلاب درگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۲۸۴۸

سه پست برق خوزستان با سیلاب درگیر شد

مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان از درگیر شدن سه پست خوزستان با سیلاب خبر داد و تاکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، تاکنون پایداری برق خوزستان در سطوح انتقال و فوق توزیع حفظ شده است.

به گزارش ایسنا، محمود دشت‌بزرگ، از احداث سیل‌بند در اطراف سه پست غرب اهواز، کوت امیر و آهودشت خبر داد و گفت: بر اساس اعلام سازمان آب و برق خوزستان، خروجی آب سدها به‌منظور کنترل آب در پایین‌دست کاهش یافته است و این فرصتی خواهد بود تا بتوانیم اقدامات بیش‌تری را برای حفظ پایداری و ایمنی پست‌های فشارقوی خوزستان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دشت‌بزرگ یادآور شد: تاکنون در خوزستان هیچ پستی در سطح انتقال و فوق توزیع به دلیل درگیر شدن با سیلاب، دچار خاموشی و قطعی نشده است.

بنا بر اعلام وزارت نیرو، وی همچنین با اشاره به اینکه از شرکت‌های برق منطقه‌ای در استان‌های همجوار درخواست تجهیزات شده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی توانیر، خواستار ارسال تجهیزاتی شامل لودر، قایق، پهباد و … شده‌ایم که بتوانیم در این شرایط نسبت به افزایش ایمنی و پایداری تأسیسات برق خوزستان اقدامات لازم را به عمل آوریم.

دشت‌بزرگ با بیان این‌که اکنون بیش‌ترین تراکم کاری اکیپ‌های عملیاتی در پست شمال غرب است، ادامه داد: در این منطقه علاوه بر اکیپ‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، نیروهای عملیاتی شرکت نفت‌خیز جنوب، قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل و سپاه نیز برای کمک اعزام شده و در کنار نیروهای این شرکت حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیلاب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رحیم فلاح‌زاده بیان کرد: اقدامات و آمادگی لازم برای بروز حادثه و ایجاد اختلالات احتمالی در شبکه بر اثر بارش باران و یا وقوع سیلاب پیش‌بینی شده و درصورت نیاز اقدامات مقابله‌ای لازم برای رفع خرابی و پایداری ارتباطات مخابراتی و خدمت‌رسانی به مشترکین انجام می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از آماده باش کامل برای پایداری ارتباطات مخابراتی در پی هشدار باران شدید و وقوع سیلاب احتمالی خبر داد.

فلاح‌زاده با اشاره به ورود سامانه بارشی و صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای استان گفت: در همین راستا، مخابرات منطقه خوزستان نیز همپای دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان، تیم‌های فنی و عملیاتی شبکه‌های ارتباطی خود را برای رفع اختلالات ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیلاب احتمالی برای پایداری ارتباطات مخابراتی در استان با تجهیزات و ملزومات مورد نیاز به حالت باش مستقر کرده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: تمامی اقدامات و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و مسائل برای حفظ و پایداری ارتباطات و کاهش آسیب‌ها به شبکه‌های مخابراتی اندیشیده شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به بارش شدید باران در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • هشدار نارنجی به کشاورزان در پی بارش تگرگ/ ۱۶ استان درگیر بارش
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • تصاویر | سیلاب در منطقه دشتیاری