Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@02:24:02 GMT

مردم یزد نیز به کمک سیل زدگان شتافتند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۳۶۳۲

مردم یزد نیز به کمک سیل زدگان شتافتند

کمک‌های مردم استان یزد در قالب یک دستگاه تریلر و هفت کامیون از طرف کمیته امداد به مناطق سیل‌زده ارسال شد. کمک های مردمی یزد

«غلامرضا مشعلچی» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد در این باره گفت: یک میلیارد و 800 میلیون تومان کمک نقدی و کالایی مردم استان یزد از طریق کمیته امداد به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد که از این میزان کمک‌ها مبلغ 100 میلیون تومان نقدی و مابقی کالایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 11 هزار تخته پتوی نفیس، 23 تن آرد، پنج‌تن برنج و مقادیر متنوعی نان خشک، آب‌معدنی، ماکارونی، کنسرو، تن ماهی، لوازم بهداشتی، شیر خشک، حلواارده، قند، حبوبات، رب گوجه و روغن در قالب یک دستگاه تریلر و هفت کامیون از طرف کمیته امداد به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

سیل زدگان

معاون کمیته امداد استان ادامه داد: با توجه به سیل ویرانگری که بسیاری از نقاط کشور را در برگرفت، هم‌وطنان با مشکل جدی مواجه شدند و کمیته امداد همسو با سازمان‌های کمک‌رسان دیگر فعالیت خود را آغاز کرد و در استان یزد کمک‌های اهدایی مردم دریافت و به سمت استان‌های خسارت‌دیده هدایت شد.

11 هزار پتو

وی ادامه داد: مردم نیکوکار استان یزد همچنان می‌توانند به اهدای کمک‌های خود به سیل‌زدگان ادامه دهند، مواد غذایی و پوشاک نیاز اولیه آنان است.

مشعل‌چی با بیان این که دفاتر و پایگاه‌های این نهاد آماده دریافت کمک‌ها هستند، گفت: پایگاه اصلی کمیته امداد واقع در میدان امام حسین(ع) به ‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هدایای مردمی برای کمک به سیل‌زدگان است و سعی می‌شود این کمک‌ها به‌ سرعت به مناطق سیل‌زده ارسال شود.

 کد دستوری #99*۸۸۷۷* تلفن همراه و بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه و همچنین شماره کارت مجازی 6037991899911931 نزد بانک ملی به شماره‌حساب 0105087540008 برای کمک غیرحضوری به سیل‌زدگان در نظر گرفته ‌شده است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل

سید علی حجتی ا در نشست مشترک مسئولان کمیته امداد به منظور بررسی مفاد تفاهم نامه بین این ۲ نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اظهار کرد: طرح یاس بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقا سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی در بین مدد جویان (دختران ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد) زیر حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر اردبیل به شرکت کنندگان ارایه می‌شود، اذعان کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور