Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:55:14 GMT

کمک یک میلیارد تومانی ورزش تهران به سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۳۶۹۹

کمک یک میلیارد تومانی ورزش تهران به سیل‌زدگان

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، گفت‌: تا به امروز استان تهران مبلغ یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به استان‌های سیل زده کمک کرده است و امروز سومین محموله کاروان ورزشی از سوی استان تهران عازم این مناطق خواهد شد.

رضا گل محمدی، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری مراسم گلریزان جامعه ورزش برای حمایت از مناطق سیل زده، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان استان تهران از همان ابتدای کار که چهار استان خوزستان، لرستان، مازندران و گلستان که درگیر سیل شده‌اند، در خدمت مناطق سیل زده بود و به آنها ثابت کردیم که مردم مناطق سیل زده تنها نیستند و ما تلاش کردیم کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی به هموطنان این مناطق ارسال کنیم تا شاید بتوانیم گام کوچکی در جبران خسارات وارد شده داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استان تهران تا به امروز مبلغ یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده کمک کرده است و امروز (چهارشنبه) سومین کاروان از سوی استان تهران که شامل پتو، چادر، وسایل بهداشتی، چکمه، موکت، پوشاک و … است عازم مناطق سیل زده به ویژه‌ استان‌های لرستان و خوزستان خواهد شد. البته این کمک‌ها تا زمانی که مشکلات در این دو استان کاهش پیدا کند ادامه‌ خواهد داشت و ما همواره در خدمت هموطنان سیل زده خواهیم بود و قول می‌دهیم تا رفع نیازهای آنها به هموطنان سیل زده کمک کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: تمام هیأت‌های ورزشی استان تهران سعی دارند در خدمت جامعه ورزش باشند تا مشکلات آنها کاهش پیدا کند. امروز ۶۶ دستگاه ماشین از ورزشگاه تختی روانه مناطق سیل زده استان لرستان و خوزستان خواهد شد و ما نیز سعی داریم در این دو مناطق خدمت رسانی بهتری داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات آنها را که بیشتر از سایر مناطق درگیر سیل هستند را مرتفع کنیم.

وی در پایان، اضافه کرد: البته جامعه ورزش استان تهران به سایر مناطق نیز حمایت‌های نقدی و غیر نقدی خود را انجام داده است و ما سعی کرده‌ایم طی این دو روز بیشترین کمک‌ها متمرکز بر روی دو استان خوزستان و لرستان باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران