Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:41:44 GMT

ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان ما را به فاجعه نزدیک کرده اند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۳۸۴۴

ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان ما را به فاجعه نزدیک کرده اند

به گزارش خبرگزاری مهر، «تولسی گابارد» یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا با انتشار پیامی تصویری در توئیتر عنوان داشت: من همواره از حق اسرائیل دفاع کرده ام و به همین دلیل است که نگران اقدامات تهاجمی «بی بی نتانیاهو» هستم. این اقدامات برای آمریکا، اسرائیل، فلسطینی‌ها و منطقه بد هستند.

وی در ادامه گفت: نتانیاهو به همراه عربستان می‌خواهند آمریکا را به جنگ با ایران بکشانند و ترامپ در حال برآورده کردن خواسته آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه‌های مالی و جانی (چنین جنگی) فاجعه‌بار است.

گابارد افزود: اقدامات انجام شده در خصوص جولان، اظهارات نتانیاهو درباره کرانه باختری و اقدام ترامپ در تروریستی خواندن نیروی سپاه پاسداران، شانس رسیدن به صلح در منطقه را از بین می‌برد.

به گفته تولسی گابارد، این اقدام ترامپ (تروریستی خواندن سپاه) آمریکا را بیش از هر زمان دیگری به جنگ با ایران نزدیک می‌کند. این جنگ برای آمریکا، اسرائیل، ایران، منطقه و حتی جهان مخرب خواهد بود. این جنگ تریلیون ها دلار هزینه دربر خواهد داشت؛ پول‌هایی که باید در جیب مردم بماند یا در امور دیگر همچون زیر ساخت‌ها، آموزش کودکان، مسائل بهداشتی و بیمه و بسیاری از نیازهای دیگر که ما به آنها احتیاج داریم هزینه شود.

وی در ادامه هشدار داد که اقدامات ترامپ می‌تواند در نهایت منجر به وقوع جنگ میان آمریکا و روسیه شده و آنها را به تقابل هسته‌ای سوق دهند و این به معنای پایان کار جهانی خواهد بود که ما می‌شناسیم.

گابارد در پایان پیام خود گفت: به همین دلیل است که همه آمریکایی‌ها باید بایستند و به چنین اقداماتی نه بگویند.

کد خبر 4586814 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: تولسی گابارد ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ ایران محمد بن سلمان نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین

ولی‌عهد عربستان در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر مخالفت «قاطعانه» کشورش با کوچ اجبار مردم فلسطین تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی روز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصادی ریاض میزبان «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بود.

بن سلمان ضمن تأکید بر مخالفت کشورش با کوچ اجباری فلسطینیان تصریح کرد: «عربستان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای به کار می‌گیرد تا مانع از تشدید تنش‌ها و جلوگیری از گسترش آن در منطقه شود.»

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان «واس»، ولیعهد سعودی همچنین بر «ایستادگی همیشگی عربستان در کنار مردم فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروع‌اش و دستیابی به صلح عادلانه و پایدار» تأکید کرد.

در این نشست همچنین «وضعیت تشدید حملات نظامی در غزه و حومه و بدتر شدن وضعیتی که جان غیرنظامیان و امنیت و ثبات منطقه را تهدید می کند» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • رئیس کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به رفح کاملا غیرقابل قبول است
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟