Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:31:40 GMT

490 میلیارد ریال برای شبکه فاضلاب آستارا اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۴۰۰۳

490 میلیارد ریال برای شبکه فاضلاب آستارا اختصاص یافت

آستارا - ایرنا - نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 490 میلیارد ریال اعتبار ملی برای اجرای طرح فاضلاب این شهرستان خبر داد.

ولی داداشی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در سه سال گذشته 350 میلیارد ریال اعتبار از وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه کشور برای شبکه فاضلاب آستارا اخذ شده و عملیات آن در شهرک عباس آباد در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آستارا از نظر فاضلاب در ردیف شهرهای پرتنش کشور قرار دارد و به علت باتلاقی بودن خاک این شهرستان، امکان اجرای طرح مرسوم فاضلاب در آن وجود ندارد و به شیوه وکیوم (هدایت مکشی) اجرا می شود.
وی همچنین از اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار برای تقویت آب شرب این شهرستان خبر داد و گفت: نبود سامانه دفع فاضلاب و کمبود آب شرب در فصول گرم سال از مشکلات آستاراست و با تکمیل سد لاستیکی، 70 درصد مشکلات آب شرب و کشاورزی برطرف خواهد شد.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت بیمارستان 20 تختخوابی بخش لوندویل این شهرستان نیز به زودی در زمینی به مساحت دو هزار و 400 متر مربع آغاز می شود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در دو بخش در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.
7105 / 7124 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گيلان شبكه فاضلاب آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: هشت میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال حمایت مالی و تشویقی در پارسال به استان اختصاص یافته و جذب شده است.

جمشید نوری افزود: هدایت، حمایت و ترویج فرهنگ تعاون و کمک به شرکتهای تعاونی برتر، اجرای دوره های آموزشی، اجرای طرحهای تحقیقاتی، نظارت بر عملکرد تعاون ها، حمایت از حقوق اعضا و انجام حسابرسی از شرکتها از جمله اهداف اختصاص این اعتبار بوده است.

نوری اظهارکرد: در این راستا بیش از سه میلیارد ریال برای ترویج فرهنگ تعاون در آذربایجان‌غربی اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی  گفت: پارسال ۲۵ هزار و ۴۰۰ نفرساعت دوره آموزشی رایگان حضوری و مجازی با حضور اعضا و ارکان شرکتهای تعاونی در استان اجرایی و بیش از یک میلیارد ریال برای اجرای این دوره ها هزینه شده است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با هدف کمک به تعاونی های دارای اعضای سه دهک اول درآمدی هم سال گذشته ۷۰۰ میلیون ریال به تعاونی های فرش دستباف استان اختصاص داده شد.

 

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان