Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@01:21:28 GMT

۵ ویلای لاکچری در اعیان نشین های ملارد با خاک یکسان شد !

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۴۰۶۱

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد از تخریب ۵ قطعه تفکیک شده در منطقه خوشنام این شهرستان که ویلاسازی غیرمجاز در آن صورت گرفته بود، با ورود مدعی العموم خبر داد.

به زگارش رکنا، جواد جبله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد در این باره اظهار داشت: صبح امروز حدود ۵ قطعه تفکیک شده در منطقه خوشنام این شهرستان که ویلاسازی غیرمجاز در آن صورت گرفته بود، تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این اقدام در اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات انجام و در پی آن ۱۰ هزار متر پاکسازی و به حالت اول اعاده شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث خاک دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تخریب غیرمجاز عکس فیلم زن سیل تصاویر پلیس خوزستان جوان دختر زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد